• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آمریکا از اذعان به ترور شهید عماد مغنیه چه اهدافی دارد؟

  • کد خبر : 2907
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۶

بالاخره بعد از آن همه سال نقشه ی شیطان های جامعه ی جهانی به ثمر نشست و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) با همکاری یک گروه ویژه از رژیم صهیونیستی، عملیات ترور مغنیه در محله کفرسوسه در دمشق را انجام دادند و او را به شهادت رساندند. به نام خداوند جان و خرد اهداف امریکا […]

بالاخره بعد از آن همه سال نقشه ی شیطان های جامعه ی جهانی به ثمر نشست و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) با همکاری یک گروه ویژه از رژیم صهیونیستی، عملیات ترور مغنیه در محله کفرسوسه در دمشق را انجام دادند و او را به شهادت رساندند.

به نام خداوند جان و خرد

اهداف امریکا از اذعان به ترور شهید عماد مغنیه/حجت الاسلام سید صادق محمدی وفایی:

به گزارشکانون سبحان“؛ بیش از بیست و پنج سال بود امریکا و اسرائیل به خون عماد مغنیه تشنه بودند و هیچ چیزی به اندازه ی ترور و شهادت آن بزرگ مرد، سیا و موسادیان را خوشحال نمی کرد از اینرو آنها بارها جلسه گذاشتند و توطئه چیدند و نقشه کشیدند تا حاج رضوان را از سیدحسن نصرالله جدا کنند.

 بالاخره بعد از آن همه سال نقشه ی شیطان های جامعه ی جهانی به ثمر نشست و سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) با همکاری یک گروه ویژه از رژیم صهیونیستی، عملیات ترور مغنیه در محله کفرسوسه در دمشق را انجام دادند و او را به شهادت رساندند.با شهادت او همه ی ذرات وجودمان عزادار حاج رضوان و غمینی دل سید حسن نصرالله ها شد .

اکنون که به هفتمین سالگرد شهادت حاج عماد حزب الله نزدیک می شویم و سه هفته از شهادت جهاد مغنیه او می گذرد، روزنامه واشنگتن پست به طور ناگهانی با انتشار گزارشی ترور شهید عماد مغنیه را از آن سازمان اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.     

به نوشته الاخبار، به نظر می‌رسد، پس از اینکه حزب‌الله اعلام کرد که از این به بعد مسئولیت هرگونه تروری علیه نیروهای این حزب را متوجه اسرائیل خواهد کرد، آمریکا با بر عهده گرفتن مسئولیت ترور عماد مغنیه، خواست تا فشارها علیه اسرائیل را بکاهد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» طی گزارشی تحت عنوان «پیام مخفی آمریکا و اسراییل در عملیات ترور عماد مغنیه» ‌نوشت:: انتشار عملیات مشترک سیا و موساد نه تنها پیامی به مردم اسرائیل و نتانیاهو بود بلکه انتشار این گزارش چالشی برای حزب‌الله و پیامی برای ایران است و به آن‌ها می‌گوید نبرد شما نه تنها با اسرائیل بلکه با آمریکا نیز می‌باشد.

این نکات در حالی مطرح شده است که از منظر رهبر فرزانه ایران اسلامی اسرایل سگ نگهبان امریکا در خاورمیانه است .بر این اساس امریکایی ها چه به تروریست بودنشان در قضیه شهادت حاج عماد اعتراف کنند و چه اعتراف نکنند همگان آنان را ام الفساد قرن  و شریک جنایات اسرائیل می دانند.علاوه بر این شهید عماد بیش از 26 سال، سازمان‌های اطلاعاتی سیا و موساد را به دنبال خود کشاند. پلیس «اف.بی‌.آی» آمریکا برای زنده یا مرده عماد،جایزه 25 میلیون دلاری  معین کرده بود با این حال نقش امریکا در شهادت او محرز بود.

به نظر می رسد با توجه به عملیات موفقیت آمیز حزب الله در مزارع شعبا و ترس و وحشتی که سراسر فلسطین اشغالی را فرا گرفت ، پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی آشکارتر شد و امریکای­ ها برای تقویت آن رژیم اعتراف به دخالت مستقیم در شهادت حاج عماد کرده اند.

آری شخصی مادری ناپاک داشت وارد منزل شد دو نفر ناباب و نامحرم را دید که از اتاق مادرش بیرون رفتند.از کنار آن دو نفر گذشت و چون به مادرش رسید بدون هیچ گونه درنگی مادرش را کشت.گفتند این چه کاری بود کردی چرا آن دو نفر را نکشتی ؟! گفت مادرم ام الفساد بود و افراد بدجنس و از جنس آن دو نفر زیاد هستند ، چند نفر را بکشم؟ اکنون هم  ام الفساد امریکاست و موجودیت اسرائیل جدای از اربابش قابل تصور نیست .

همه ی مسلمانان پیدایش داعشی ها و اسرائیلی ها را از ثمرات شوم نقشه های کثیف آن ام الفساد می دانند از اینرو همه ­ی فریادها نیز باید به سمت امریکاهدف گذاری شود.به یقین اگر امریکا نباشد اسرائیل سگ نگهبان امریکا نیز جان خواهد داد.

مقام معظم رهبری ، در مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی علیه السّلام در بخشی از بیانات خود ، رژیم صهیونیستی را سگ نگهبان آمریکا خطاب کردند.

معظم‌له فرمودند:«هم آمریکا بداند ، هم دست‌نشاندگانش بدانند ، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى ، هرگونه تجاوزى ، بلکه هر گونه تهدیدى ، پاسخى خواهد بود که از درون ، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد.»

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.