• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیا تیم ملی ایران ساعت 4 بامداد خبر صعودش را می شنود؟

  • کد خبر : 2825
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۴۰

حدود 4ساعت ديگر پرونده شکايت ايران از بازيکن دوپينگي تيم ملي عراق در AFC بررسي مي‌شود و ايراني‌ها براي اولين بار منتظرند تا يکي از پرونده‌هاي انضباطي به نفع‌شان به پايان برسد. انتظاري که شايد فقط يک رويا باشد. به گزارش “کانون سبحان“، در ایران شاید هیچ‌کس دوست نداشته باشد تیم ملی اینگونه به خانه […]

حدود 4ساعت ديگر پرونده شکايت ايران از بازيکن دوپينگي تيم ملي عراق در AFC بررسي مي‌شود و ايراني‌ها براي اولين بار منتظرند تا يکي از پرونده‌هاي انضباطي به نفع‌شان به پايان برسد. انتظاري که شايد فقط يک رويا باشد.

به گزارش کانون سبحان“، در ایران شاید هیچ‌کس دوست نداشته باشد تیم ملی اینگونه به خانه بازگردد و بعد از نمایش مقتدرانه در مرحله گروهی و سپس مقاومت 10 نفره برابر عراق که با شکست در ضربات پنالتی همراه بود، همه دوست دارند تیم ملی را دیدار مرحله بعدی این جام ولو با شکایت از بازیکن متهم به پرونده دوپینگ عراق ببینند.

 

بعد از رایزنی‌های فراوان و نامه‌نگاری‌ها، قرار است این پرونده تا ساعاتی دیگر در AFC مورد بررسی قرار گیرد و امیدواری‌ها به پیروزی ایران در این پرونده است.

 

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال هم امروز سراسر امیدواری بود و این را بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد و به هرحال شاید نصف ایران امشب را تا اعلام نتیجه این پرونده بیدار بمانند و منتظر خبر پیروزی باشند. امیدواری‌ای که امیدواریم یک رویا نباشد و البته به نظر می‌رسد زیاد هم نباید به آن دل بست.

همه چیز تا ساعتی دیگر مشخص می‌شود و اخبار تیم از اردوی استرالیا خبر از امیدی می‌دهد که شاگردان کی‌روش را در کمپ نگه داشته و فعلا بلیط بازگشت را به تاخیر انداخته است.

“ورزش سه”

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.