• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیت الله امامی کاشانی:«غربی ها خواهان راضی شدن صهیونیست ها هستند.»/«دولت باید سرمایه ها را هدایت کند و قوانین دست و پا گیر را حذف کند.»

  • کد خبر : 16862
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
آیت الله امامی کاشانی:«غربی ها خواهان راضی شدن صهیونیست ها هستند.»/«دولت باید سرمایه ها را هدایت کند و قوانین دست و پا گیر را حذف کند.»

خطیب نمازجمعه تهران، رژیم سعودی، رژیم صهیونیستی و داعش را سه ضلع خباثت نشأت گرفته از استکبارنامید و گفت: آنها از تروریست‌ها حمایت و آنرا صادر می کنند و جالب آنکه امریکا اینها را به ایران نسبت می‌‌دهد.

2015-08-07_063818به گزارش“کانون سبحان”؛  آیت الله امامی کاشانی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به توافق هسته ای اظهارداشت: این توافق در شورای عالی امنیت در حال بررسی است قبلا هم مجلس شورای اسلامی رسیدگی کرده است و امیدواریم آنچه که خیر و صلاح کشور است انجام شود.

خطیب جمعه تهران ضمن تقدیر و تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تیم هسته ای با تدبیر، منطق علمی و آرامششان و با آن شجاعت و امانتی که داشتند توانستند کاری انجام دهند و راهی را بروند که ملت ایران و رهبری آن را هدایت کرده بودند.

امامی کاشانی خطاب به آمریکا و سردمداران غرب گفت: بحث هایی که علیه ایران می شود و نسبت دادن حرفهای دروغ  و خلاف مانند حمایت ایران از تروریسم  و یا ساخت سلاح هسته ای در ادامه همان عداوت ها است و به قول وزیرامورخارجه به جای آنکه آنها جبران کنند دارند همان دروغ ها و عداوت ها را مجددا ابراز می کنند.

وی با اشاره به شرایط منطقه افزود: رژیم پلید سعودی، رژیم صهیونیستی و گروه انحرافی داعش سه ضلع خبیث هستند که نشأت گرفته از استکبارند. آمریکا از آنان حمایت می کند اما همچنان به ایران عداوت می ورزد و جالب آنکه اینها را به ایران نسبت می‌‌دهند . آنها از تروریست حمایت و آنرا صادر می کنند و از طرفی دیگر از رژیم سفاک، کودک کش عربستان سعودی حمایت می کنند.

وی با اشاره به جمله ای از پیامبر اسلام گفت: پیامبر خطاب به مسلمانها گفت اگر می خواهید راحت زندگی کنید یهودیان را از جزیره العرب بیرون کنید. البته مقصود از یهودیان همان دشمنان است؛ مانند صهیونیسم امروز.

امامی کاشانی تصریح کرد: غربی ها می خواهند صهیونیست را راضی کنند اما باید بدانند که آنها راضی نمی شوند، صهیونیست ها در صورتی راضی می شوند که تمام ملت های روی زمین از بین بروند و خودشان باشند. اینها می خواهند دستشان را تا مفرغ به خون میلیونها انسان روی زمین ببرند.

وی با بیان اینکه توافق هسته ای یک رگه ای بیشتر نیست، گفت: آنچه که رهبر انقلاب فرموند در اینکه باید اقتصاد، مقاومتی باشد یک شاخه است و اقتصاد مقاومتی از شاخه یک درخت است که باید این درخت را آبیاری کنیم.

وی ادامه داد: اگر ما این درخت را آبیاری و نگهداری کنیم اقتصاد مقاومتی حل  و پاسخ یاوه های دشمنان که در مورد تحریم ها و توافق هسته ای می زنند داده می شود.

وی افزود: به فرموده امام علی (ع) قوام دین و دنیای جامعه اسلامی به چهار اصل است گه اصل اول آن عالمی است که به علم خودش عمل کند، یعنی علم را در جای خودش خرج کند. اصل دیگر این است که سرمایه دار و ثروتمند سرمایه و غنی خود را با اقتصاد ملی هماهنگ کند که اگر اینگونه نباشد یعنی عالم علم خود را در مسیر خود ببرد، ثروت هم راه خود را برود جامعه آنگاه تکه تکه خواهد شد.

وی با اشاره به مسئله صنعت گفت: دولت باید سرمایه ها را هدایت کند و قوانین دست و پا گیر را حذف کند؛ چراکه وقتی شرایط برای سرمایه گذاری ایجاد شود ثروت می تواند مسیر درست را طی کند. مثلا یک سرمایه داری برود جنس بنجل از چین بیاورد معلوم است که ثروت در راه درستی خرج نشده است یا مثلا ماشینی درست می شود که یک روز لنتش خراب است یک روز ترمزش و در داخل هم نمی تواند کار کند چه برسد به رقابت در بازار جهانی به خاطر این است که علم و ثروت درست به کار نمی رود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.