• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا وارد لرستان شد/غرض اصلیم از این سفر رسیدگی به وضعیت دستگاه قضایی در استان است./ ادای احترام رئیس‌ قوه‌قضائیه به مقام شهدای لرستان

  • کد خبر : 3034
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به فرودگاه خرم آباد، جزئیات سفر خود را تشریح کرد. به گزارش “کانون سبحان“، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: در این سفر مثل سفرهای مشابه، غرض اصلی رسیدگی به وضعیت دستگاه قضایی در استان است. همچنین وضعیت […]

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به فرودگاه خرم آباد، جزئیات سفر خود را تشریح کرد.

به گزارشکانون سبحان، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: در این سفر مثل سفرهای مشابه، غرض اصلی رسیدگی به وضعیت دستگاه قضایی در استان است. همچنین وضعیت دادگستری و سازمان های تابعه را هم رصد می کنیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات استان را برطرف کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است که تسهیلاتی را برای مردم این استان به عنوان خادمان مردم ولایت پرور و ولایت مدار ارائه کنیم.

رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: حضور در همایش ویژه شهدا، دیدار با روحانیت، جلسه با نخبگان، حضور در شورای اداری استان، دیدار با کارمندان و کارکنان دستگاه قضایی و گوش دادن به مشکلات بخشی از برنامه های این سفر است. امیدواریم در پایان این سفر پیامی را به عنوان خدمتگذاری به مردم این استان شهیدپرور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صادق آملی لاریجانی همراه با مسئولین قضایی بعد از فرودگاه به سمت گلزار شهدا حرکت کرد.

 

 


با حضور در گلزار شهدا؛
 
رئیس‌ قوه‌قضائیه به مقام شهدای لرستان ادای احترام کرد
 
  آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دقایقی قبل پس از ورود به شهر خرم آباد به گلزار شهدای این شهر رفت و با ادای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دقایقی قبل پس از ورود به شهر خرم آباد به گلزار شهدای این شهر رفت و با ادای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

 

 

رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه خود در سفر به لرستان در کنگره «فخر نور» و بزرگداشت شهدای روحانی استان لرستان حضور می یابد و به سخنرانی می پردازد.

 

 

 

برنامه دوم آیت الله لاریجانی دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان است و در سومین برنامه روز اول سفر خود به لرستان در جلسه شورای اداری استان لرستان حضور پیدا می کند.

 

 

 

دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران، دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان ازجمله برنامه‌های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

 

 

 

در سفر هیات بلندپایه قضایی به استان لرستان، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان‌ها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان‌های استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

 

 

 

در پایان این سفر دوروزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.