• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«احمد توکلی»: از نظر من احمدی نژاد قانون شکن بوده است.

  • کد خبر : 2935
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

احمد توکلی گفت: هر کسي قانون شکني کرده باشد بايد محاکمه شود و از نظر من احمدي نژاد قانون شکن بوده است.  به گزارش “کانون سبحان“؛ ، «احمد توکلی» در گفت و گو با ایرنا، در مورد مطالب سایت الف که مطلبی در مورد محاکمه احمدی نژاد در کنار محاکمه رحیمی منتشر کرده است، گفت: […]

احمد توکلی گفت: هر کسي قانون شکني کرده باشد بايد محاکمه شود و از نظر من احمدي نژاد قانون شکن بوده است.

 به گزارشکانون سبحان“؛ ، «احمد توکلی» در گفت و گو با ایرنا، در مورد مطالب سایت الف که مطلبی در مورد محاکمه احمدی نژاد در کنار محاکمه رحیمی منتشر کرده است، گفت: هر کسی قانون شکنی کرده باشد باید محاکمه شود و از نظر من احمدی نژاد قانون شکن بوده است.

سایت الف در مطلبی با عنوان «احمدی نژاد قطعا شریک جرم رحیمی است» آورده است: محاکمه محمدرضا رحیمی تمام و حکم قطعی محکومیت وی به زندان و جزای نقدی اعلام شده است اما اتهام بزرگ تر وی، ضربه شدید به سرمایه اجتماعی است. کسی که در سال ۸۸ می دانست چنین اتهامی متوجه اوست، چرا مسوولیت بزرگ معاون اولی رییس جمهوری را قبول کرد؟ و چرا مسوولیت حساس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را پذیرفت؟

در این نوشتار افزوده شده است: البته در این جنایت علیه سرمایه اجتماعی، محمود احمدی نژاد نیز قطعا شریک جرم رحیمی است و باید به همراه وی محاکمه شود.

در هفته گذشته و پس از قطعیت محکومیت معاون اول دولت دهم به حبس و جزای نقدی، مکاتبه ای بین محمد رضا رحیمی و محمود احمدی نژاد صورت گرفت که هرکدام از یکدیگر برائت جستند.

مشرق

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.