• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان

  • کد خبر : 2716
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

تیم ارزیابی عملکرد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وارد استان لرستان شد. به گزارش“کانون سبحان“؛، سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور امروز(17دی) در گفت و گو با شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: به صورت همزمان پنج تیم ارزیابی از ستادعالی کانون های […]

تیم ارزیابی عملکرد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وارد استان لرستان شد.

به گزارشکانون سبحان“؛، سعید سعادتی، سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی ستاد عالی کانون های مساجد کشور امروز(17دی) در گفت و گو با شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: به صورت همزمان پنج تیم ارزیابی از ستادعالی کانون های مساجد کشور، فعالیت دبیرخانه های استانی مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد را ارزیابی می کنند.

 

وی، افزود: در این سفر های نظارتی، برنامه های راهبردی و عملکردی مورد ارزیابی قرار می گیرد و توانمندی ها، ظرفیت ها، خلاقیت ها و آسیب های استانی در حوزه مساجد بررسی می شود.

 

سعادتی، تصریح کرد: هدف از سفر های نظارتی بررسی وضعیت موجود و تلاش برای ارتقای آن در راستای رسیدن به وضعیت مطلوب می باشد.

 

وی، با بیان اینکه ستاد عالی کانون های مساجد طرح ارزیابی در طول سال در دو مرحله انجام می دهد، بیان کرد: در شش ماه اول سال تیم های ارزیابی اداری و مالی در استان ها حضور می یابند.

 

سعادتی، بیان کرد: در شش ماهه دوم سال نیز بازرسین و همکاران معاونت های تخصصی ستاد عالی کانون های مساجد کشور در استان ها جهت بررسی وضعیت موجود حضور پیدا می کنند.

 

http://media.shabestan.ir/Original/1393/10/17/IMG12144821.JPG

 

گفتنی است، تیم ارزیابی در سفر سه روزه خود به استان لرستان پس از بررسی وضعیت کانون های مساجد استان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، جهت بررسی وضعیت کانون های مساجد به دیگر شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

 

شایان ذکر است، تیم ارزیابی ستاد عالی، در بدو ورود به استان لرستان با حضور در شهرستان بروجرد عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد منطقه ویژه بروجرد را مورد ارزیابی قرار داده اند.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.