• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اصلاني:دليل همه آتش سوزيها ضعف فرهنگي و سياست زدگي بيش از حد مردم است.

  • کد خبر : 17270
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
اصلاني:دليل همه آتش سوزيها ضعف فرهنگي و سياست زدگي بيش از حد مردم است.

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از  yjc.ir   اصلاني در مراسم تجليل از طبيعت دوستان کوهدشت که در خاموش کردن آتش سوزيهاي اخير جنگلها و مراتع اين شهرستان نقش آفريني کرده بودند گفت: دليل اين همه حادثه آتش سوزي در عرصه هاي طبيعي چيزي جز ضعف فرهنگي نيست، چرا که هنوز آن غناي فرهنگي […]

2015-08-06_043431به گزارش “کانون سبحان” به نقل از  yjc.ir   اصلاني در مراسم تجليل از طبيعت دوستان کوهدشت که در خاموش کردن آتش سوزيهاي اخير جنگلها و مراتع اين شهرستان نقش آفريني کرده بودند گفت: دليل اين همه حادثه آتش سوزي در عرصه هاي طبيعي چيزي جز ضعف فرهنگي نيست، چرا که هنوز آن غناي فرهنگي را پيدا  نکرده ايم و باور هاي دروني ما رشد نکرده است.

معاون امور عمراني استاندار لرستان بااشاره به مفيد نبودن بالگرد براي اطفاء حريق در آتش سوزي جنگل ها و مراتع بواسطه باد بالگرد، افزود: دليل همه آتش سوزيها ضعف فرهنگي و سياست زدگي بيش از حد مردم است.

آقاي اصلاني افزود: شعله هاي مسائل سياسي بيش از حد اعتدال بالاست و بايد فتيله مسايل سياسي را پايين بکشيم و کار فرهنگي کنيم.

وي همچنين خطاب به حضاري که برخي از آنان به مطالب وي اعتراض کردند گفت: با يک سوم ليوان هم مي توان تنه سوخته درختي را خاموش کرد.

آقاي اصلاني به اصحاب رسانه توصيه کرد بياييد حسنات را به تصوير بکشيم، زيرا با زهر آگين کردن قلمها چيزي عايد نمي شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام واحترام خدمت همه همشهریان عزیز و فرهیخته,
    نمی دانم چرا مدیران ارشد این استان هر وقت که می خواهند کم کاری وضعف مدیریت خود وکم لطفی متوالیشان را نسبت به مردم این دیار توجیح کنند فرهنگ مردم را به باد حراج می گذارند, باگذشت ۲ سال از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید,تدبیری برای رفع بیکاری وتوسعه همه جانبه این شهرستان مظلوم واقع شده ندیدیم,تدبیری که حتی سوسوی امیدی در دل مردم بیکارترین شهرستان امیدی روشن کند,از این همه بی عدالتی باید به چه کسی داد برد؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.