• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اطلاعیه تشکر نامه ای در مورد پی گیری روند اجرایی سد معشوره کوهدشت

  • کد خبر : 1361
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

اطلاعیه تشکر نامه ای در مورد پی گیری روند اجرایی سد معشوره کوهدشت به گزارش کانون سبحان کوهدشت/  پس از پایان یافتن فریضه نمازجمعه 30 خرداد 93 کوهدشت اطلاعیه ای با محتوای تشکر از مسئولینی که در روند اجرایی شدن سد معشوره توسط ستاد مردمی دفاع از پروژه ی سد بین مردم در خیابان حضرت […]

اطلاعیه تشکر نامه ای در مورد پی گیری روند اجرایی سد معشوره کوهدشت

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/  پس از پایان یافتن فریضه نمازجمعه 30 خرداد 93 کوهدشت اطلاعیه ای با محتوای تشکر از مسئولینی که در روند اجرایی شدن سد معشوره توسط ستاد مردمی دفاع از پروژه ی سد بین مردم در خیابان حضرت صاحب الزمان (عج) کوهدشت پخش شد .شما متن آن را در ادامه مطلب مشاهده بفرمائید[…]<!–[if gte mso 9]>

اطلاعیه تشکر نامه ای در مورد پی گیری روند اجرایی سد معشوره کوهدشت


به گزارش کانون سبحان کوهدشت/  پس از پایان یافتن فریضه نمازجمعه امروز 30 خرداد 1393 کوهدشت اطلاعیه ای با محتوای تشکر از مسئولینی که در روند اجرایی شدن سد معشوره توسط ستاد مردمی دفاع از پروژه ی سد بین مردم در خیابان حضرت صاحب الزمان (عج) کوهدشت پخش شد و متن آن را در ادامه مطلب مشاهده بفرمائید[…]


 

 


بسمه تعالی

همشهریان عزیز! اراده شما به بار نشست

 «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد، مگر آنكه خودشان تغییر دهند.» سوره رعد آیه 11

” عملیات اجرایی سدِ زندگی بخشِ معشوره دگر بار از سرگرفته می شود “

آری این خجسته پیامی  بود که گوشِ مردم مظلوم کوهدشت بخود شنید و کام ها را  چنان شیرین کرد که بسیاری تلخی های دگر از یاد برفت ! سپاسِ بیکران پاک آفریدگار را که شِکوِه ی دردمندانه ی مردم این دیار محروم را شنید و بر سينه های بريان و چشم های گريانِ محرومان و رنجورانِ این کهن دیار رحمت آورد و بيش از اين مپسندید خلقی را پريشان و خروشان ! سپاسگزاریم.    حضور پررنگ و حاکی از مدنیّتِ شما مردم همیشه سرافراز کوهدشت را صمیمانه ارج می نهیم. همت بلند فعالین اجتماعی و دلسوزانِ جناح های مختلف سیاسی شهرستان که نخستین بار در حافظه ی تاریخِ این دیار، سینه ها فارغ از کینه ها، دست در دست هم به مهر ، در مطالبه ی خواست و اراده ی مردم، رفتند و رفتند و خوش رسیدند ! دستاوردی داشتند که کوهدشت را همانا دمیدن آفتاب از پسِ قله های کسالت بود.



از استاندار پرتلاش و کاردان لرستان تشکر می کنیم که تلاشهای شبانه روزی ایشان سهمی عمده در حصول نتیجه داشت. تقدیر از امام جمعه کوهدشت که بارها در خطبه های نمازجمعه مسئله را متذکر شدند و با ارسال نامه ها و تماسهای تلفنی و حضور در وزارت نیرو مسئله را پیگیری نمودند.  از آقای ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی که تلاشهای فراوانی در ماههای اخیر داشتند و هماهنگی های جلسات و پیگیری های مصرانه ایشان نقشی مهم در حل مسئله داشت. از جناب حمزه پور فرماندار کوهدشت که دلسوزانه تلاش خود را مبذول نمودند و از همکاران و مشاوران استاندار در استانداری و آب‌منطقه ای لرستان که زحمات زیادی کشیدند باید جداً قدردانی نمود.


چه اینکه پروژه معشوره بزرگترین و موثرترین پروژه عمرانی کوهدشت است که نه تنها کشاورزی بلکه حیات این دیار کهن بدان وابسته است و تحولی عظیم در توسعه، عمران و آبادانی و اشتغال شهرستان را به دنبال خواهد داشت.


خوب است در همینجا یادی کنیم از همت بنیانگزار اجرایی شدن سد معشوره، شیخ علی شاهرخی قبادی، و یادی کنیم از نطقهای مجلس و مکاتبات و پیگیریهای جدی آقای علی امامی راد در این خصوص، و یادی کنیم از زحمات قریب هزار نفر از مردم کوهدشت که با حضور در سخنرانی دکتر احمدی نژاد در خرم آباد مطالبه مردم کوهدشت را به گوش وی رساندند و قول اجرایی شدن آن را از ایشان گرفتند. و از همت ماههای اخیر تمامی اقشار مردم کوهدشت، از کشاورزان و کسبه و بازاریان وکارمندان و روحانیون و استادان و دانشجویان و دانش آموزان،که مردانه و مسئولانه مطالبه خود را اظهار نمودند. و تشکر از سیاسیون کوهدشت‌نشین و همشهریان پایتخت‌نشین که رایزنی های فراوان نمودند و از رسانه ها و مطبوعات و تمامی ارگانهایی که هم زحمت کشیدند و هم به زحمت افتادند! که ذکر نام همه میسر و ممکن نیست.

ستاد مردمی دفاع از پروژه سد معشوره مانند قبل و با دقت روند اجرایی پروژه معشوره را رصد می نماید، امیدواریم همانگونه که ریاست محترم جمهور تاکید کرده اند این پروژه با قدرت و سرعت تا رسیدن آب به دشتهای تشنه کوهدشت ادامه یابد ، پروژه ای که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم محروم کوهدشت است.    و ختم کلام، دعا به جان رهبر عزیزمان و آرزوی توفیق برای دولت تدبیر و امید.


والعاقبه للمتقین- محمدعلی ضرونی   .

 سخنگوی ستاد مردمی دفاع از پروژه ی سد معشوره- 29 خردادماه 1393

 

 

 



لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.