• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

اعدام و سنگسار دو شهروند سوری به دست داعش + عکس

  • کد خبر : 7281
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

گروه تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود دو مرد سوری را در استان حمص اعدام کرد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ گروه تروریستی داعش هر ازگاهی برای ایجاد رعب و وحشت بین مردم در مناطق تحت کنترل خود و جلوگیری از هرگونه شورش و مقاومت از سوی مردم، به روش‌ها و بهانه‌های مختلف دست به اعدام شهروندان می‌زند.

در جدیدترین جنایت این گروه ترویستی؛ یک مرد سوری را به اتهام همکاری با نیروهای دولتی سوریه در حومه شرقی استان حمص اعدام کرد.

اعدام این مرد سوری به شیوه بریدن سر صورت گرفت و تکفیری‌های داعش وی را با دست‌ها و چشمانی بسته در یکی از مناطق حمص ذبح کردند.

در جنایتی دیگر عناصر داعش یک مرد دیگر را هم به جرم لواط در استان حمص سنگسار کردند.

تروریست‌های داعش در میان تجمع ده‌ها نفر از شهروندان سوری در حومه شرقی استان حمص این مرد را تا حد مرگ سنگباران کردند و او را به قتل رساندند.

حومه شرقی استان حمص یکی از مناطق حضور عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه است و نیروهای این گروه تروریستی در مناطق زیادی از شرق استان حمص که بافت بیابانی دارد، پراکنده هستند و هر هفته اعدام جدیدی از مردم استان حمص به دست داعش صورت می‌گیرد.

اعدام‌های داعش در مواردی متعدی برخلاف دستورات اسلام و براساس اتهامات واهی صورت می‌گیرد. اعدام‌هایی که با هدف رعب افکنی در میان مردم سوریه و برای افزایش نفوذ این گروه تروریستی در این کشور انجام می‌شود.

این گروه تکفیری درحالی شهروندان سوری را به اتهاماتی همچون لواط مجازات می‌کند که خود اعضای این گروه تروریستی به دفعات به داشتن رابطه لواط در بین اعضای داعش در عراق و سوریه اعتراف کردند و جرایم جنسی در میان عناصر این گروه تروریستی شایع است.

بهره برداری از جذابیت‌های جنسی میان عناصر مسلح تکفیری، همواره تاثیر محسوسی روی این افراد گذاشته است. این جذابیت‌ها از یک‌سو موجب ایجاد انگیزه‌های کاذب برای این افراد شده و از سوی دیگر، سلامت و امنیت جامعه هدف را تخریب کرده است.

هم اکنون یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گروه‌های تروریستی تکفیری فعال در سوریه و عراق داشتن شبکه‌ای از «روابط آزاد جنسی» میان عناصر آنهاست که توسط فتواهای سفارشی مفتی‌های آن‌ها در قالب «جهاد نکاح» مشروعیت پیدا کرده است.

……………
پایان پ

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.