• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اللهیار ملکشاهی:شبهات و نقاط مبهمی در استانی شدن انتخابات وجود دارد که باید روشن شود.

  • کد خبر : 9006
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۴۴
اللهیار ملکشاهی:شبهات و نقاط مبهمی در استانی شدن انتخابات وجود دارد که باید روشن شود.

به گزارش “کانون سبحان”؛ اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس  گفت: در مورد استانی شدن انتخابات شبهات و نقاط مبهمی مطرح است که باید این مسائل تبیین شود. وی در ادامه گفت: شبهات مطرح شده در خصوص کم رنگ شدن ارتباط مردم با نمایندگان است و […]

malekبه گزارش “کانون سبحان”؛ اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس  گفت: در مورد استانی شدن انتخابات شبهات و نقاط مبهمی مطرح است که باید این مسائل تبیین شود.
وی در ادامه گفت: شبهات مطرح شده در خصوص کم رنگ شدن ارتباط مردم با نمایندگان است و یا افزایش هزینه های تبلیغات، اگر طرح به درستی انجام شود هم در هزینه‌ها و هم در وقت مردم صرفه جویی خواهد شد.
رئیس کمیسیون قضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر کم‌تر شدن دسترسی مردم به نمایندگان پاسخ داد: زمانی که یک استان  تعداد مثلا 9 نماینده را در مجلس داراست اگر این نماینده ها به تفکیک شهر فعالیت کنند تنها پاسخگوی مردم شهر خود هستند و کار مردم شهر دیگر را انجام نخواهند دادولی زمانی که دید استانی شود فعالیت نمایندگان نیز کلان‌تر خواهد شد.
ملکشاهی با بیان این که در هزینه تبلیغات نیز با کاهش روبه‌رو هستیم، گفت: در زمانی که سطح استان برای تبلیغ مطرح است احزاب و گروه‌های سیاسی دست به حمایت از جریان هم فکر خود می‌زنند لذا برگزاری کمپین‌ها و نشست‌ها تعیین کننده‌تر است، ما هر ساله با رقابت تبلیغات کاغذی روبه‌رو هستیم که هزینه بسیار زیادی داشت لذا باید در نوع تبلیغات تغییر ایجاد کنیم و قطعا هزینه‌ها کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=9006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.