• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی:«ابعاد حقوقی جمع‌بندی وین»در کمیسیون قضایی مجلس بررشی می شود./برهم خوردن توافقات پس از پایان کار دولت«اوباما» یک بازی روانی است.

  • کد خبر : 15835
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱:۳۳
الهیار ملکشاهی:«ابعاد حقوقی جمع‌بندی وین»در کمیسیون قضایی مجلس بررشی می شود./برهم خوردن توافقات پس از پایان کار دولت«اوباما» یک بازی روانی است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با توجه به پرنگ بودن ابعاد حقوقی پرونده هسته ای ایران، کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون تخصصی باید در این حوزه بررسی های لازم را انجام دهد و تمامی ابعاد توافق را از منظر حقوقی بسنجد. به گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان” به نقل از تسنیم: الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون […]

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با توجه به پرنگ بودن ابعاد حقوقی پرونده هسته ای ایران، کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون تخصصی باید در این حوزه بررسی های لازم را انجام دهد و تمامی ابعاد توافق را از منظر حقوقی بسنجد.

به گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان” به نقل از تسنیم: الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی2015-06-27_040445 و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره بررسی جمع بندی توافقات در وین بین ایران و کشورهای عضو 1+5 گفت: با توجه به پرنگ بودن ابعاد حقوقی پرونده هسته‌ای ایران و توافقات انجام شده، کمیسیون قضایی نیز به عنوان کمیسیون تخصصی باید در این حوزه بررسی‌های لازم را انجام دهد.
وی اضافه کرد: هیئت رئیسه مجلس پس از دریافت متن توافق نامه، جهت بررسی، آن را به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع می‌دهد که امیدواریم به تشخیص اعضای هیئت رئیسه، بررسی ابعاد حقوقی این پرونده به کمیسیون قضایی ارسال و تمامی مسائل طرح شده بر مبنای حقوق بین الملل بررسی شود.
به گزارش کانون سبحان ، رئیس کمیسیون قضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد حواشی گسترده در خصوص لغو توافقات انجام شده پس از پایان دولت فعلی آمریکا گفت: معمولا توافقات بین المللی میان دو کشور بسته می‌شود و اگر کشوری پای توافقی را امضا کند، مسئول امضا کننده نه به عنوان نماینده دولت بلکه به عنوان نماینده کشور آن را امضا کرده و امکان ملغای آن وجود ندارد.
ملکشاهی در پایان گفت: تمامی مسائل مطرح شده پیرامون برهم خوردن توافقات پس از پایان کار دولت فعلی آمریکا یک بازی روانی و ایجاد یک جریان برهم زننده است لذا طبق رسوم بین الملل هیچ کشوری پس از تغییر دولت مواد توافق شده را نقض نخواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.