• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی: امیدواریم رفع مشکلات کمبود آب در شهرستان رومشکان در دستور کار قرار گیرد.

  • کد خبر : 7484
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
الهیار ملکشاهی: امیدواریم رفع مشکلات کمبود آب در شهرستان رومشکان در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بر احداث جاده‌های محلی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای رومشکان ضروری است.

2015-04-11_104943به گزارش “کانون سبحان”؛ الهیار ملکشاهی ؛اصلاح محورهای مواصلاتی شهرستان رومشکان را ضروری دانست.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های شهرستان رومشکان اظهار داشت: در این راستا باید در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای پروژه‌های راه‌سازی و همچنین اصلاح برخی محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شود.

وی با تاکید بر ضرورت تسهیل در اجرای چهارخطه کردن محور مواصلاتی دو راهی بازوند به سمت سوری و رومشکان عنوان کرد: همچنین باید تسهیل در اصلاح جاده بابازید ـ رومشکان نیز طی سال جاری صورت گیرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت گازرسانی به روستاهای شهرستان رومشکان تاکید کرد و گفت: احداث جاده‌های محلی برای روستاهای این شهرستان نیز ضروری است.

ملکشاهی با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی روستاهای شهرستان رومشکان بیان داشت: امیدواریم رفع مشکلات کمبود آب در شهرستان رومشکان از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین بر ضرورت تامین آب کشاورزی روستاهای رومشکان تاکید کرد و گفت: به طور حتم اگر 50 درصد از مشکلات موجود در بخش تامین آب کشاورزی روستاهای رومشکان برطرف شود، شاهد رونق اشتغال و رفاه در این شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس همچنین به مشکلات بخش بهداشت و درمان رومشکان اشاره کرد و عنوان داشت: عدم وجود بیمارستان در این شهرستان یکی از مشکلات عمده آن محسوب می‌شود، چرا که شهرستانی با جمعیت 50 هزار نفر نیازمند احداث یک بیمارستان است.

ملکشاهی ضرورت ایجاد پست 63 کیلوواتی برق شهرستان رومشکان از سوی شرکت توزیع برق استان را یادآور شد و گفت: در این راستا این شرکت تا قبل از آغاز فصل گرما اقدام به ایجاد این پست برق در شهرستان رومشکان کند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان رومشکان بیان داشت: در این راستا می‌طلبد که مسئولان میراث فرهنگی توجه ویژه‌ای به این شهرستان به خصوص ساماندهی تپه چغابل برای رونق بخش گردشگری داشته باشند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس همچنین خواستار تبدیل شدن شهرستان رومشکان از دو بخش به سه بخش شد که استاندار لرستان قول پیگیری این موضوع را در وزارت کشور داد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.