• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی: حکم قطعی قانونی و عادلانه درباره پرونده مهدی هاشمی صادر شود.

  • کد خبر : 3008
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸

ملکشاهی با بیان اینکه قوه‌قضائیه همواره به اجرای عدالت توجه داشته است، گفت: مطالبه جدی مردم از دستگاه‌قضائی در پرونده مهدی هاشمی اجرای عدالت و قانون است. به گزارش “کانون سبحان“؛ الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پرونده مهدی هاشمی، گفت: […]

ملکشاهی با بیان اینکه قوه‌قضائیه همواره به اجرای عدالت توجه داشته است، گفت: مطالبه جدی مردم از دستگاه‌قضائی در پرونده مهدی هاشمی اجرای عدالت و قانون است.

به گزارش کانون سبحان“؛ الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پرونده مهدی هاشمی، گفت: قوه قضائیه، نهادی مورد اعتماد برای مردم است که مردم برای اجرای عدالت امیدشان به دستگاه قضائی است.

 

وی با بیان اینکه اجرای عدالت از مولفه‌های انقلاب اسلامی است که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است، افزود: عدالت یعنی اجرا و اعمال یکسان قانون برای همه متخلفان؛ لذا امیدواریم دستگاه قضائی در همه پرونده‌های قضائی سربلند باشد.

 

نماینده مردم کوهدشت در ادامه درباره پرونده مهدی هاشمی نیز گفت: پرونده آقای مهدی هاشمی هم همانند دیگر پرونده‌ها باید به طور عادلانه مورد بررسی قرار بگیرد و حکم قطعی قانونی و عادلانه درباره ایشان صادر شود؛ برخی تصور می‌کنند که دستگاه قضائی تحت فشارهای سیاسی، ممکن است عادلانه عمل نکند اما بنده بعید می‌دانم چنین باشد چرا که دستگاه قضائی در اجرای عدالت توجهی به فشارهای سیاسی نداشته است.

 

ملکشاهی در پایان گفت: اجرای عدالت موجب افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضائی می‌شود که امیدواریم در پرونده‌های پیش رو، نیز قوه قضائیه عملکرد موفقی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.