• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه رومشکان:تربیون نماز جمعه به هیچ حزبی وابسته نیست. /بعضی ها می خواهد شیطان بزرگ را فرشته نجات معرفی کنند.

  • کد خبر : 18509
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
امام جمعه رومشکان:تربیون نماز جمعه به هیچ حزبی وابسته نیست. /بعضی ها می خواهد شیطان بزرگ را فرشته نجات معرفی کنند.

نماز جمعه رومشکان به امامت امام جمعه رومشکان حضرت حجت الاسلام جمیاری اقامه شد.

نماز جمعه 24 مهر 94 شهرستان رومشکانبه گزارش “کانون سبحان”؛  حجت الاسلام جمیاری امام جمعه  شهرستان رومشکان در ابتدای خطبه اول با ذکر خدای متعال خود و دیگران را به رعایت تقوای الهی دعوت نموده و فرمودند : بلندترین قله رسیدن به خداست . در ایام محرم سعی میکنیم در خصوص محرم و عاشورا صحبت کنیم.

وی افزود: آیا قیام ابی عبدالله حماسه ای بزرگ نبود؟ حماسه ای که در تاریخ همچون حماسه ای ورق نزده شده است. بالاترین مرحله توکل به خداست عمرابن سعد ۲۰۰۰ نیرو دارد. حر ابن یزید ریاحی ۱۰۰۰نیرو دارد . امام حسین (ع) میفرماید : به خدا توکل دارم. بروید رفقای خود را هم بیاورید. و به سوی من حکم کنید. ولی من هم نگاه نمیکنم. کدام قدرت به صداقت قدرت حسین(ع) است. از روحانیون مستقر در روستا ها بخواهید تاریخ کربلا را برای شما بیان کنند . حماسه یعنی شدت ، قدرت و حمیت و اقتدار. حماسه یعنی انسان هدفی را می بیند و به خاطر آن ایستادگی میکند . برخی از اشعار حماسی است و بعضی مدحی است. و رسایی ظاهر شعر های حافظ و سعدی عاشقانه است اما در باطن عرفانی است  در جنگ صفین علی(ع) دنبال مذاکره بود . نامه نوشتند خونریزی نکنید. و رفتند فرات را گرفتند و زیر بیار نرفتند و آب را بستند. لشکریان علی (ع) تشنه شدند. اینها گرسنه جنگیدند یا بمیرید به آب برسید و یا نگاه کنید که با ذلت آب را بر شما بسته اند.زندگی در کشته شدن شماست و تحریک شدن در این جملات حماسی است. و ایستادگی کردند و علی (ع) فرمود آب مال همه موجودات است. تاریخ حماسی هم داریم. قبل تاریخ کربلای حسینی.

امام جمعه محترم شهرستان رومشکان در بخشی دیگر از بیانات خود به مسئله انتخابات پیشرو اشاره ای داشتند و افزودند: دو انتخابات در پیش داریم. انتخابات مجلس و خبرگان و تنها مسئله حضور مردم در پای صندوق های رای و توجه به حق الناس و حفاظت از آرای مردم است. هیچ کس حق ندارد چون فلانی از جناح من است تقلب کند و تنها معیار التزام به رهبری است. و خدمت به مردم و انتقلاب باید معیار باشد. تربیون نماز جمعه به هیچ حزبی وابسته نیست.

وی در ادامه به انتقاد از برخی مشکلات شهرستان پرداخت و اظهار داشت: وضعیت برق ما دراین بخش ضعیف است . و تمام وسایل برقی گران قیمت خانواده ها در اثر نوسانات برق سوخته اند. تکلیف این مردم چیست؟

وی افزود:شهر ما فضای ورزشی ندارد و جوانان ما به فضای ورزشی نیاز دارند و مکان های ورزشی باید مهیا شوند. تا جوانان ما به راه های منحرف کشیده نشوند.

حجت الاسلام جمیاری در پایان اشاره ای به تحولات منطقه داشتند و تصریح کردند: عربستان روزانه در یمن قتل عام میکند و بحث منا این بود که عربستان ظلم خودش نسبت به یمن بیشتر و بیشتر کند. و افکار عمومی را از خود دور کند و متوجه منا کند. و حالا عربستان در باتلاق گیر کرده است. آمریکا شیطان بزرگ است اما بعضی ها میخواهد شیطان بزرگ را فرشته نجات معرفی کنند. آمریکا به بیماران افغانستان در بیمارستان ها هم رحم نکرده است .

نماز جمعه 24 مهر 94 شهرستان رومشکان01 نماز جمعه 24 مهر 94 شهرستان رومشکان02

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.