• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

امام جمعه رومشگان: مسئولین در وزن نان، که باعث نارضایتی شده دقت بیش تری کنند/مردم با اهدای زمین برای احداث کارخانجات و سالن های ورزشی موجب رشد شهرستان شوند.

  • کد خبر : 2685
  • ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

حجت السلام جمیاری ضمن بحث در مورد شهرستان اشاره ای داشتند به گرانی نان که باعث آن را تحریم و پایین آمدن قیمت نفت که مسبب آن نیز عربستان وهابی است دانستند و از مسئولین شهرستانی خواستند که دقت بیشتری را در خصوص وزن کم نان را که باعث نارضایتی شده اعمال کنند. به گزارش […]

حجت السلام جمیاری ضمن بحث در مورد شهرستان اشاره ای داشتند به گرانی نان که باعث آن را تحریم و پایین آمدن قیمت نفت که مسبب آن نیز عربستان وهابی است دانستند و از مسئولین شهرستانی خواستند که دقت بیشتری را در خصوص وزن کم نان را که باعث نارضایتی شده اعمال کنند.

به گزارش کانون سبحان“؛ حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشگان  طی خطبه دوم  فرمودند : اولیاء خدا چه کسانی هستند آیا من من دوستان خدا هستم جواب را خود خدا می دهد ودر سوره انفال آیه 34 میفرماید وَ ما لَهُمْ أَلاَّ يُعَذِّبَهُمُ اللَّهُ وَ هُمْ يَصُدُّونَ عَنِ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ وَ ما کانُوا أَوْلِياءَهُ إِنْ أَوْلِياؤُهُ إِلاَّ الْمُتَّقُونَ وَ لکِنَّ أَکْثَرَهُمْ لا يَعْلَمُونَ و آنها را چیست که خداوند عذابشان نکند در حالی که ( مردم را ) از مسجد الحرام بازمی دارند با آنکه آنها سرپرست آن نیستند ، سرپرست آن کسی جز پرهیزکاران نیست ، و لکن بیشترشان نمی دانند.یعنی افرادی که اهل تقوا هستند که ما نمی دانیم کسانی به هر دری می زنند و دنبال دنیا هستند اینان جز اولیا دنیا هستند وی ادامه دادند:  افرادی که به دنبال اولادند جزء اولیاء اولاد هستند و لذا باید همه چیز ما در تقوا خلاصه شود که این برای ما بهتر است .

امام جمعه رومشگان افزود: بدانیم آنچه انسان را قدرت می دهد تقوا و ایمان است همانطور که ایمان است که ایران اسلامی را چنان مقتدر ساخته که فکر و ذکر همه قدرتهای بزرگ ایران است و خواب راحت را از همه انها ربوده است .

حجت السلام جمیاری در ادامه  ضمن بحث در مورد شهرستان اشاره ای داشتند به گرانی نان که باعث آن را تحریم و پایین آمدن قیمت نفت که مسبب آن نیز عربستان وهابی است دانستند و از مسئولین شهرستانی خواستند که دقت بیشتری را در خصوص وزن کم نان را که باعث نارضایتی شده اعمال کنند.

 

وی اشاره ای داشتند به احداث کارخانه و سالن های ورزشی که مسئولین مرتبط قول های مساعدی را داده اند اما به علت نبود زمین احداث آنها با مشکل روبرو شده و از مردم خواستند که با اهدای زمین باعث رشد این شهرستان شوند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.