• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

امام جمعه پلدختر:تفرقه و اختلاف‌افکنی یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

  • کد خبر : 13810
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
امام جمعه پلدختر:تفرقه و اختلاف‌افکنی یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

به گزارش“کانون سبحان”؛، حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در پلدختر با بیان اینکه مبارزه با ظلم و کفر و دفاع از مظلوم از آرمان‌های امام (ره) است، اظهار کرد: امام راحل با این آرمان موجب پیروزی انقلاب اسلامی و شکست حکومت ستم‌شاهی شد. وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر […]

2015-06-06_064833به گزارش“کانون سبحان”؛، حجت‌الاسلام محمد سوری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در پلدختر با بیان اینکه مبارزه با ظلم و کفر و دفاع از مظلوم از آرمان‌های امام (ره) است، اظهار کرد: امام راحل با این آرمان موجب پیروزی انقلاب اسلامی و شکست حکومت ستم‌شاهی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بر پایه آرمان‌ها و اصول امام راحل برای تبیین رسالت ضداستکباری و ضدشیطانی، کفرستیزی و دفاع از مظلومان به‌وجود آمده است.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد قابل اعتماد نبودن آمریکا گفت: امام راحل نیز سال‌های پیش فرمودند که رفاقت با آمریکا آشتی گرگ و میش است.

وی به بهانه‌گیری‌های غربی‌ها به‌خصوص آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: تاریخ نشان داده است، آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و با آنها نمی‌شود، معامله کرد.

امام جمعه پلدختر در خطبه‌های اول نماز جمعه با بیان اینکه تفرقه و اختلاف‌افکنی یکی از اهداف دشمن برای ضربه زدن به نظام است با انتقاد از انتشار برخی مطالب در برخی سایت‌ها و فضاهای مجازی گفت: این‌‌گونه قلم‌فرسایی کردن در جهت هدف دشمن است.

فارس

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.