• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

امام جمعه کوهدشت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم مهمترین معروف است.+عکس

  • کد خبر : 18192
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
امام جمعه کوهدشت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم مهمترین معروف است.+عکس

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جلسه ستاد اجرایی امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان خدمت صادقانه و بی منت به مردم، اعتلای فرهنگ دینی، اتحاد و حفظ نظام اسلامی را از مهمترین مصادیق معروف نام برد و با بیان اینکه امر بمعروف و نهی از منکر از […]

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در جلسه ستاد اجرایی امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان خدمت صادقانه و بی منت به مردم، اعتلای فرهنگ دینی، اتحاد و حفظ نظام اسلامی را از مهمترین مصادیق معروف نام برد و با بیان اینکه امر بمعروف و نهی از منکر از مهمترین فرایض دینی و ضامن بقای اسلام است افزود:فرهنگ سازی امر بمعروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه ای همگانی و موجب اصلاح جامعه است.
امام جمعه کوهدشت سپس بسیاری از ناهنجاری های موجود در جامعه را مربوط به عدم رعایت امر بمعروف و نهی از منکر در جامعه. دانست.
حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش خواستار همکاری همه ادارات و دستگاههاي اجرایی در راستای اجرای صحیح این فریضه در شهرستان شد.
در پایان اعضاء، در زمینه احیای این فریضه الهی تصمیماتی اتخاذ کردند.

تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (1) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (2) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (3) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (4) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (5) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (6) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (7) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (8) تصاویر جلسه امر به معروف شهرستان کوهدشت مهر 94 (9)

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=18192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.