• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

امام جمعه کوهدشت: نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

  • کد خبر : 7310
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۵۴
امام جمعه کوهدشت: نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های  فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه کوهدشت، با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ دینی در جامعه، گفت: آداب، رسوم، فرهنگ و سنت های برگرفته از فطرت انسانی وعقلانی موجب رشد فرهنگی جامعه است.

2015-04-08_132008به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت ، گفت: تقویت فرهنگ دینی در جامعه از ضرورت های است که در برنامه ریزی فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، افزود: امروز دشمنان با صرف هزینه های مختلف و برنامه ریزی در قالب هجمه های فرهنگی ارزش ها و اعتقادات ملت ها را مورد هجوم قرار داده اند.

حجت الاسلام طهماسبی، ماهواره، رسانه و فضای مجازی را ابزار دسیسه دشمنان خواند و اظهار داشت: امروز در قالب پخش فیلم های خانوادگی دشمنان تلاش می کنند کانون گرم خانواده ها را متزلزل و ضد ارزش ها را در جامعه به ارزش تبدیل کنند.

وی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری عمومی در برابر دسیسه های دشمنان، اذعان داشت: نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با دسیسه های  فرهنگی دشمنان است.

امام جمعه کوهدشت، با اشاره به وجود آداب و رسوم بومی، خاطرنشان کرد: معیار اسلام نیز اینگونه است که اگر آداب و رسوم و سنت‌های ما بر اساس فطرت انسانی و بر مبنای عقل باشد جایز است.

وی افزود: آداب، رسوم و سنت های برگرفته از عقل و فطرت در فرهنگ سازی جامعه نیز نقش والایی دارند.

حجت الاسلام طهماسبی، با بیان اینکه عید نوروز یک عید اسلامی ایرانی است، عنوان کرد: عید نوروز برپایه یک سری ارزش‌ها و سنت‌های انسانی صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.