• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:باید مضرات ماهواره برای مردم مطرح شود./عدم پوشش روستاهای اطراف کوهنانی به شبکه دیجیتال

  • کد خبر : 16503
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
امام جمعه کوهنانی:باید مضرات ماهواره برای مردم مطرح شود./عدم پوشش روستاهای اطراف کوهنانی به شبکه دیجیتال

به گزارش “کانون سبحان”؛  به نقل از “کوهنانی نیوز”حجت الاسلام آروانی با اشاره به محروم بودن روستاهای بخش کوهنانی از اتصال به شبکه دیجیتال خواستار عملی شدن مصوبه شورای اداری شهرستان و استان در مورد تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای این بخش به شبکه دیجیتال شد و توسعه و تقویت آن را ضروری دانست. امام […]

2015-08-01_053218به گزارش “کانون سبحان”؛  به نقل از “کوهنانی نیوز”حجت الاسلام آروانی با اشاره به محروم بودن روستاهای بخش کوهنانی از اتصال به شبکه دیجیتال خواستار عملی شدن مصوبه شورای اداری شهرستان و استان در مورد تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای این بخش به شبکه دیجیتال شد و توسعه و تقویت آن را ضروری دانست.

امام جمعه کوهنانی در گوشه ای دیگر از خطبه هایش به آمار بالای استفاده از شبکه های ماهواره ای به علت نبود شبکه دیجیتال و عدم پوشش مناسب اشاره کرد و گفت ما باید مضرات ماهواره را برای مردم مطرح کنیم وبه مردم بگوییم از این ابزار جادویی دشمن استفاده نکنند.

وی همچنین با توجه بحث علم آموزی و آموزش ،خواستار توجه بیشتر مسئولین ،فرهنگیان ،خانواده ها در راستای بالا بردن کیفیت آموزشی دانش آموزان منطقه و شناسایی وحمایت از استعدادها ونخبگان  این بخش برای تولید علم و فراهم کردن بستر و زمینه در عرصه آموزش شد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=16503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.