• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

امام جمعه کوهنانی:با عوامل آتش سوزی های اخیر مراتع وجنگلهای منطقه برخورد شود.

  • کد خبر : 17242
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۳۰
امام جمعه کوهنانی:با عوامل آتش سوزی های اخیر مراتع وجنگلهای منطقه برخورد شود.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام ابوالحسن اروانی در جمع نمازگزاران با اشاره به اول ذی القعده ولادت حضرت معصومه (س)و روز دختر بر لزوم بازگرداندن زن مسلمان به هویت اسلامی بعنوان بزرگترین خدمت به جامعه تاکید کرد ونسبت به توطئه دشمنان برآندولس سازی جامعه هشدار داد. وی کودتای ۲۸مرداد را سند بزرگ دخالت وخیانت […]

2015-08-07_060844

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام ابوالحسن اروانی در جمع نمازگزاران با اشاره به اول ذی القعده ولادت حضرت معصومه (س)و روز دختر بر لزوم بازگرداندن زن مسلمان به هویت اسلامی بعنوان بزرگترین خدمت به جامعه تاکید کرد ونسبت به توطئه دشمنان برآندولس سازی جامعه هشدار داد.

وی کودتای ۲۸مرداد را سند بزرگ دخالت وخیانت آمریکا به ایران دانست وشعار مرگ بر امریکا را معلول اقدامات خصمانه متعدد آمریکا در سده اخیر دانست

حجت الاسلام آروانی همچنین  در خطبه های امروز با اشاره به آتش سوزی های اخیر جنگلها ومراتع خواستار مشارکت واقدام جدی مردم و مسئولین اطلاعاتی ،انتظامی وقضایی در شناسایی وبرخورد قاطع با عوامل نابودی سرمایه های ملی کشور شد وبر مسئولیت همگان در حفاظت از منابع ملی کشور تاکید کرد.

ایشان همچنین به اتش سوزی منطقه وزکور اشاره کرد و گفت از مسئولین بخش ومردم که در کمترین زمان آن را مهار کردند تقدیر و تشکر کرد.

ایشان همچنین در پایان از سجاد کاظمیان قهرمان راه یافته به تیم ملی کشتی و بمناسبت روز خبرنگار از روح الدین طرهانی نژاد خبرنگار خبر لرستان در منطقه  با حضور یارمحمدی بخشدار کوهنانی تقدیر وتشکر بعمل آمد.

کوهنانی نیوز

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17242

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.