• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اهمیت فضای مجازی در تبلیغ و ترغیب مردم در استفاده از کالای ایرانی

  • کد خبر : 56337
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
اهمیت فضای مجازی در تبلیغ و ترغیب مردم در استفاده از کالای ایرانی

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: فضای مجازی در تبلیغ و ترغیب مردم جهت استفاده از کالای ایرانی اهمیت ویژه ای دارد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، سرهنگ کرم کونانی در همایش مردمی حمایت از کالای ایرانی که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد:مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌های گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید فراوانی داشته و امسال را نیز به دلیل اهمیت این مقوله به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کرد.

وی گفت: بسیجیان بایستی در بحث حمایت از کالای ایرانی پیش‌قدم باشند و پس‌ازآن مردم را نیز در این راستا تشویق کنند زیرا در این برهه از زمان برخی درصدد ترغیب مردم به عدم استفاده از کالاهای ملی می‌باشند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن بیان اهمیت فضای مجازی در تبلیغ و ترغیب مردم در استفاده از کالای ایرانی، اظهار داشت: ما باید تولید ملی را افزایش و متکی به اقتصاد خود باشیم و در این راستا فرهنگ‌سازی کنیم.

وی در پایان افزود: اگر ما در تبلیغات و فرهنگ‌سازی کالای ایرانی موفق باشیم، مردم نیز پشتیبانی می‌کنند و فضای مجازی در این راستا بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=56337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.