• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ایالات‌متحده مقاومت تشکیل‌شده / ما خرمشهرها در پیش داریم که انتخابات یکی از آن‌ها است

  • کد خبر : 70273
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
ایالات‌متحده مقاومت تشکیل‌شده / ما خرمشهرها در پیش داریم که انتخابات یکی از آن‌ها است

امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه 31اردیبهشت 1400مطرح کرد: ایالات‌متحده مقاومت تشکیل‌شده / ما خرمشهرها در پیش داریم که انتخابات یکی از آن‌ها است به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: غضب انسان را به بیچارگی می‌رساند، بایستی خود را بر آن مسلط کنیم […]

امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه 31اردیبهشت 1400مطرح کرد:

ایالات‌متحده مقاومت تشکیل‌شده / ما خرمشهرها در پیش داریم که انتخابات یکی از آن‌ها است

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: غضب انسان را به بیچارگی می‌رساند، بایستی خود را بر آن مسلط کنیم و اجازه ندهیم که او ما را مغلوب کند، وقتی انسان توانست در کارها عاقلانه عمل کرده و هیجانات درونی خود را کنترل کند، مسیر پیروزی و درست را طی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه لباس تقوی زینت انسان است، افزود: در قضاوت‌ها عاقلانه و عادلانه عمل کنیم و خشم خود را به خاطر خداوند متعال فروکش کنیم، چراکه اگر غیر شود، انسان به سمت فروپاشی می‌رود.

امام‌ جمعه کوهدشت عنوان کرد: یکی از راه‌های کنترل خشم، تغافل از آن است، روز قیامت نمی‌توانیم پاسخگوی دیگران باشیم تا فرصت هست جبران کنیم و مراعات همدیگر را بکنیم.

وی ضمن گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر، تصریح کرد: امروز روز امتحان و روز مقاومت است، دلاوری رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس نماد تعهد ملت ایران به انقلاب اسلامی است.

طهماسبی با اشاره به‌ ضرورت غرور نداشتن وامید برای فردایی روشن، گفت: امروز روز برون‌رفت و روز جهاد اقتصادی است، کلید رفع مشکلات اقتصادی، تکیه به توان داخلی و متکی نبودن اقتصاد به نفت است، در مورد تحریم‌ها بایستی اولویت را در خنثی‌سازی آن به کار برد.

امام‌ جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از اظهارات اخیر ظریف در یک فایل صوتی، بیان کرد: امروز راه شهید سلیمانی به‌ عنوان یک مکتب نورانی و الهی به جهان مخابره می‌شود، اگر این شهید بزرگوار نبود امثال آقای ظریف راه دیپلماسی و مذاکره هم نداشتند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: بایستی دولتی انتخاب شود که باکفایت بوده و رفتاری رجایی وار، همت وار، خرازی وار و سلیمانی وار داشته و به ملت تکیه کرده و راستگو باشد نه اینکه چشمش به غرب و ایادی آن باشد.

طهماسبی با اشاره به اهمیت اتحاد فلسطینی‌ها در تحولات اخیر، موجب تسلیم شدن دشمنان شده است، گفت: صهیونیست‌ها در درون دچار آسیب و آشوب شده‌اند و آزادی قدس نزدیک است چراکه ایالات‌متحده مقاومت تشکیل‌شده است و همه باهم یک‌صدا هستند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ ضرورت دوری کردن کاندیداها از تخریب همدیگر، بیان کرد: با پای باطل نمی‌شود به چیزی رسید و هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، امروز روز حماسه و عملیات بیت المقدس است، ما خرمشهرها در پیش داریم که انتخابات یکی از آن‌ها است، بایستی دولت مقاوم و انقلابی تشکیل شود.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر و ضرورت انتخاب اصلح برای ساماندهی وضعیت شهری، بیان کرد: از خدمات بسیجیان و سپاه عزیز و همچنین مجموعه شبکه بهداشت و درمان تشکر می کنیم، در زمینهٔ حوزه درمانی به برخی تجهیزات را احتیاج داریم که بایستی برطرف شود، جهاد کشاورزی نیز از برداشت بی‌رویه آب در مزارع جلوگیری کنند، چراکه موجب کاهش آب سفره‌های زیرزمینی و خشک شدن چاه‌های آب شرب مردم شهرستان شده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.