• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برنامه« ورود به ماه آسمانی» در کانون های مساجد لرستان اجرا می شود.

  • کد خبر : 14239
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
برنامه« ورود به ماه آسمانی» در کانون های مساجد لرستان اجرا می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان از اجرای برنامه فرهنگی ورود به ماه آسمانی در کانون های فرهنگی وهنری مساجد این استان خبرداد.

2015-06-16_042618به گزارش“کانون سبحان”؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، شب گذشته(22 خرداد) در همایش آغاز به کار طرح فراغتی آسمانی ها گفت: امسال طرح اوقات فراغت در 250 کانون فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

وی، طرح اوقات فراغت را فرصتی برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد خواند و افزود: اصول دین، برنامه های قرآنی و برنامه های فرهنگی و هنری، محور برنامه های طرح فراغتی آسمانی ها است.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه با اشاره به خصوصیات آباد کنندگان مساجد به عنوان خانه های خدا، اظهار داشت: کسانی که می خواهند خانه های خدا را آباد کنند باید به  اصول دین و فروع دین عمل کنند.

وی با بیان اینکه ریشه و ستون اسلام اصول دین است، بیان کرد: فروع دین نیز مانند شاخ و برگ های درخت تنومند اسلام هستند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ابراز کرد: در کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می شود به اصول دین پرداخته شود.

حجت الاسلام موسوی، در ادامه از مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خواست که سازمان تشکیلاتی کانون های فرهنگی و هنری را تشکیل دهند.

وی با برشمردن ویژگی های کار در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، خاطرنشان کرد: مستمر بودن، آینده نگری و جلب مشارکت والدین موجب تاثیر گذاری بیشتر برنامه های اجرایی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.