• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور کوهدشت روزانه با میانگین 1300 نفر /رستمی:دانشجویان کوهدشتی جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

  • کد خبر : 13672
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۲۳
برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور کوهدشت روزانه با میانگین 1300 نفر /رستمی:دانشجویان کوهدشتی جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

به گزرش “کانون سبحان”؛ مدیرروابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت گفت:کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نورنیمسال دوم 94/93 یا گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان که به عنوان مجوز حضور در جلسه امتحانات پایان ترم معرفی شده ،برای دریافت آن از طریق سیستم گلستان پیام نور در ایام امتحانات برای دانشجویان فعال می باشد. علی رستمی […]

2015-05-09_071633به گزرش “کانون سبحان”؛ مدیرروابط عمومی دانشگاه پیام نور کوهدشت گفت:کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نورنیمسال دوم 94/93 یا گزارش ۴۲۸ سیستم گلستان که به عنوان مجوز حضور در جلسه امتحانات پایان ترم معرفی شده ،برای دریافت آن از طریق سیستم گلستان پیام نور در ایام امتحانات برای دانشجویان فعال می باشد.

علی رستمی با بیان این خبر تصریح کرد: دانشجویان پیام نور می توانند با ورود به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر آموزش–>گزارش های آموزشی->دانشجو -> اطلاعات ثبت نام و امتحان -> “۴۲۸-برنامه امتحان پایان ترم دانشجو” و زدن گزینه مشاهده گزارش کارت ورود به جلسه امتحانات خود را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت:امتحانات دانشگاه پیام نور کوهدشت روزانه با میانگین 1300 نفر در چهارنوبت صبح وعصر همزمان با سراسر کشور وتا 7/4/94 برگزار می شود. که هرآزمون دانشگاه به منزله کنکور سراسری می باشدکه در ساختمان آموزشی دانشگاه برگزارمی شود. وی گفت:دانشجویانی موفق به دریافت کارت آزمون می شوند که شهریه(گزارش 163) را پرداخت نمایند همچنین محل آزمون انتخابی دانشجویان کارشناسی ارشد در گزارش ۴۲۸ نمایش داده می شود.

رستمی گفت: نحوه الکترونیکی یا کاغذی بودن امتحانات نیز در کارت ورود به جلسه امتحان برای دانشجویان مشخص شده است وی در پایان افزود: بعد از 72 ساعت نمره تستی برروی سایت دانشجو قابل مشاهده می باشد و دانشجویانی که از نمره هردرس اعتراض دارند می توانند با مراجعه به سایت دانشجویی خود از قسمت مشاهده نتایج آزمون نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام فرمایند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.