• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

برگزاری نماز عید سعید فطر 94 تهران توسط مقام معظم رهبری+برنامه ها

  • کد خبر : 15863
  • ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
برگزاری نماز عید سعید فطر 94 تهران توسط مقام معظم رهبری+برنامه ها

به گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان” ،‌ نماز عید سعید فطر رأس ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام‌خمینی(ره) خبر داد. برنامه روز عید فطر رأس ساعت ۷ با تلاوت قرآن و مدیحه‌سرایی آغاز می‌شود. نقشه‌ای در شهرداری تهران به منظور مشخص کردن مکان‌های رفاهی، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌ها […]

13930506000609_PhotoAبه گزارش سرویس سیاسی “کانون سبحان” ،‌ نماز عید سعید فطر رأس ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام‌خمینی(ره) خبر داد.

برنامه روز عید فطر رأس ساعت ۷ با تلاوت قرآن و مدیحه‌سرایی آغاز می‌شود.

نقشه‌ای در شهرداری تهران به منظور مشخص کردن مکان‌های رفاهی، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌ها برای تسهیل تردد نمازگزاران تهیه شده است.

با توجه به تشکیل کمیته حمل و نقل و ترافیک، متروی تهران از ساعت ۴ صبح آماده است و ۲۵۰۰  دستگاه اتوبوس و ۵۵۰ دستگاه ون و هزاران پلیس راهور در این زمینه فعال هستند.

تمامی درهای مصلا از اذان صبح به روی مردم باز است و ایستگاه‌های صلواتی، کمیته درمان و بهداشت و امداد و نجات که نمازگزاران را به صورت رایگان بیمه می‌کند و کمیته انتظامات و اجرائیات که در آن سه هزار نفر کار هدایت مردم را انجام می‌دهند برای روز عید فعال خواهند بود.

دو ایستگاه مترو در جنوب و شمال مصلا فعال است و همچنین اتوبوس‌هایی که از شب قبل از عید در میادین و مساجد اصلی هستند بعد از نماز صبح حرکت خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.