• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بیگانه کردن جوانان با ارزش های دینی، توسط دشمنان با رواج سبک غربی در جامعه

  • کد خبر : 8142
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
بیگانه کردن جوانان با ارزش های دینی، توسط دشمنان با رواج  سبک غربی در جامعه

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، از تشکیل اتاق فکر در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان خبرداد.

IMG11141088به گزارش“کانون سبحان”؛  حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان امروز(3 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همت واحد خواهران، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان اتاق هم اندیشی در دبیرخانه کانون های مساجد استان لرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تعداد 14 نفر  عضو اتاق فکر دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان هستند، افزود: این افراد شامل اساتید دانشگاهی، حوزوی، فعالان فرهنگی و مسئوان واحد های فعال خواهران هستند.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: آسیب شناسی و بررسی راهکارها و شیوه های جذب جوانان و نوجوانان به مساجد مهم ترین هدف و رویکرد این اتاق فکر است.

وی با اشاره به نقش زنان  در خانواده و حفظ سلامت آن، عنوان کرد: جذب زنان به مساجد و توانمند سازی فرهنگی آنان و ارتقای بصیرت آنان نسبت به دسیسه های دشمنان موجب سلامت خانواده ها و سلامت و سعادت جامعه خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در قالب هزاران شبکه ماهواره ای، فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت اینترنت، کانون خانواده ها و اعتقادات آنها را مورد هجوم قرار داده اند.

وی، تصریح کرد: دشمنان می خواهند با رواج سبک زندگی غربی، کانون خانواده ها را متلاشی و نسل جوان و نوجوان را با ارزش های دینی، انسانی و اعتقادات بیگانه کنند.

حجت الاسلام موسوی، بیان کرد: جهت مقابله با دسیسه های دشمنان  توسعه برنامه های فرهنگی مسجد محور و ارتقای بصیرت عمومی خانواده ها بخصوص نسل جوان و نوجوان ضروری است.

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طول سال با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری و تلاش برای جذب خانواده ها و نسل جوان و نوجوان به این برنامه ها در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.