• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

توزیع 774 هزار لیتر الکل در لرستان/ روزانه 50 هزار ماسک در استان تولیدمی‌شود

  • کد خبر : 67327
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
توزیع 774 هزار لیتر الکل در لرستان/ روزانه 50 هزار ماسک در استان تولیدمی‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: روزانه شاهد تولید 50 هزار ماسک در لرستان از سوی واحدهای تولیدی همچون زاگرس پوش و نساجی و سایر نهادها و ارگان‌ها هستیم.

به گزارش کانون سبحان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور استاندار لرستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از 774 هزار لیتر الکل توسط 3 واحد تولیدی بین داروخانه‌ها، ادارات، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر بخش‌ها توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون بیش از 800 هزار عدد ژل و مواد ضدعفونی کننده در سطح استان توزیع شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش‌های واحدهای تولیدی لرستان هیچگونه کمبودی در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده در سطح استان نداریم.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان اظهار داشت: در همین راستا 12 واحد تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده در استان در حال فعالیت بوده و به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می‌دهند و باید از تلاش‌های شبانه روزی فعالان اقتصادی و بخش تولید لرستان تقدیر و قدردانی کرد.

صفی‌خانی اظهار داشت: روزانه شاهد تولید 50 هزار ماسک در لرستان از سوی واحدهای تولیدی همچون زاگرس پوش و نساجی و سایر نهادها و ارگان‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: 120 هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی کردن معابر و محیط‌ها خریداری شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته بر اساس نیاز میان شهرستان‌ها توزیع خواهد شد و مشکلی در این زمینه نیز نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان داشت: با توجه به مصوبه شورای کرونا ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان واحدهای صنفی که اقدام به بسته نگه داشتن واحد خود کرده‌اند، مقرر شده که اصناف غیر ضرور تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند و در صورت تخلف اقدام به پلمپ و برخورد قضایی با آنها خواهیم کرد.

صفی خانی گفت: انتظار می‌رود هم استانی‌ها مواد ضدعفونی کننده و الکل مورد نیاز خود را تنها از مراجع قانونی همچون دارواخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی خریداری کرده و از استاندارد بودن آنها اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=67327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.