• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جافری شهردار سابق کوهدشت ،شهردار«شهر رضا» اصفهان شد.

  • کد خبر : 19013
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
جافری شهردار سابق کوهدشت ،شهردار«شهر رضا» اصفهان شد.

به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  ایرنا محمد علی طرفه معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری و معارفه شهردار شهرضا که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: تامین آب شرب شهرضا در قالب طرح میان مدت و دراز مدت در دستور کار عمرانی استان قرار دارد . وی افزود: شهرستان شهرضا از […]

جافری کوهدشت شهردار شهررضا شد.به گزارش“کانون سبحان”؛ به نقل از  ایرنا محمد علی طرفه معاون امور عمرانی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری و معارفه شهردار شهرضا که در محل فرمانداری برگزار شد گفت: تامین آب شرب شهرضا در قالب طرح میان مدت و دراز مدت در دستور کار عمرانی استان قرار دارد .
وی افزود: شهرستان شهرضا از لحاظ تمدن , فرهنگ , اعتقاد , وجود آثار و اماکن تاریخی , مذهبی و داشتن علما و شهدای بزرگ جایگاه ویژه ای در کشور دارد .
وی تصریح کرد: موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن آن بر سرمحوراصلی شمال به جنوب کشورظرفیت ها و چالشهایی را برای این شهر ایجاد کرده است .
وی اظهارکرد: توسعه و ایمن سازی راههای شهرستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی جزو اولویت های عمرانی این شهرستان است .
معاون عمرانی استانداراصفهان گفت: با پیگیری های انجام شده توسط فرماندار شهرضا انجام عملیات شش بانده کردن راه شهرضا به اصفهان آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری تمام مسئولان استان و شهرستان این پروژه را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسانیم .
طرفه در ادامه به دیگر اولویت های عمرانی در شهرضا اشاره کرد و افزود : ساماندهی معابر شهرضا از طریق اجرای طرح تفضیلی با توجه به جمعیت شهری و افزایش ترددها باید در قالب حرکتی جهادی عملیاتی شود .
طرفه تصریح کرد : سهم استان اصفهان از منابع دولتی در بخش عمرانی سالانه هزار میلیارد تومان بوده که 400 میلیارد تومان آن به بخش اعتبارات استانی در قالب ماده 180 تخصیص و هزینه می شود .
وی افزود : در کنار این رقم چهار هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات بخش مدیریت شهری وجود دارد که با مشارکت , همت و کمک مردم در استان هزینه می شود .
در این مراسم رحیم جافری به عنوان شهردار جدید شهرضا معرفی و از زحمات محمد هویدا شهردار سابق و کیومرث زینلی سرپرست شهردای قدردانی شد.
رحیم جافری متولد 1353 با 16 سال سابقه شهرداری در کارنامه خود، پیش از این شهردار الشتر و کوهدشت لرستان ، ایذه و باغ ملک خوزستان و فرخ شهر چهارمحال بختیاری بوده است .
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=19013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.