• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جان اسپروو: بازی قبل را به جو ورزشگاه باختیم بازی الان را به بازیکنان/امروز ایرانی ها پاس های خوبی می دادند/. می خواهیم که همانند ایران به مسابقه آینده ادامه دهیم./سفر خوبی به ایران داشتیم

  • کد خبر : 14513
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۰۸
جان اسپروو: بازی قبل را به جو ورزشگاه باختیم بازی الان را به بازیکنان/امروز ایرانی ها پاس های خوبی می دادند/. می خواهیم که همانند ایران به مسابقه آینده ادامه دهیم./سفر خوبی به ایران داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: در بازی امشب تماشاگران تاثیری روی ما نداشتند و این ایران بود که تاثیرگذار بود و ما را شکست داد.

13940329000202_PhotoAبه گزارش “کانون سبحان”، جان اسپروو در نشست خبری پس از دیدار ایران و آمریکا گفت: در بازی گذشته  جو  خیلی روی ما تاثیر گذاشت و باعث شده بود که نتیجه را واگذار کنیم اما در بازی امروز ایران خودش توانست تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: ایران امروز در تمام مهارت های والیبال عالی کار کرد. می خواهیم که همانند ایران به مسابقه آینده ادامه دهیم و امیدوار باشیم.

سرمربی تیم ملی آمریکا پس از تعریف کواچ از تیم وی که دارای نظم خاصی بود، در پاسخ به این سوال که چه استراتژی برای این دیدار داشتید و چرا تعویض بزرگی انجام ندادید گفت: تعویض هایی داشتیم و حتی پاسور خود را هم تغییر دادیم. در مجموع همیشه شرایط بازی ایجاب می کند که تغییراتی انجام دهیم.

وی افزود: برای تیم مان استراتژی کلی داریم. البته باید تاکید کنم ایران مانند آمریکا از نظر فیزیکی تیم بزرگی نیست اما امروز ایرانی ها پاس های خوبی می دادند که مهم ترین عامل پیروزی آنها بود.

اسپروو در مورد کشور ایران گفت: مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و از بودن در ایران بسیار لذت بردم. یک روز فرصت داشتیم به برج میلاد برویم و ناهار را در یک منطقه کوهستانی به نام درکه صرف کنیم.

وی تصریح کرد: در مورد رابطه ایران و آمریکا نیز باید تاکید کنم مردم هر دو کشور خیلی خوب هستند و امیدوارم در آمریکا نیز بتوانیم اینگونه از ایرانی ها مهمان نوازی کنیم. یک سفر خوب داشتیم و دوست دارم بار دیگر فرصت حضور در ایران را داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.