• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

جدیدترین خبر از وضعیت کشتی نجات ایران/مردم یمن هم چنان منتظر محموله کشتی!

  • کد خبر : 13643
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۹
جدیدترین خبر از وضعیت کشتی نجات ایران/مردم یمن هم چنان منتظر محموله کشتی!

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: نیروهای جمعیت هلال ایران برای هماهنگی و نظارت بر توزیع محموله کمک‌های بشردوستانه ایران برای مردم یمن در جیبوتی مستقر هستند.

2015-05-31_132240به گزارش“کانون سبحان”؛ دکتر ناصر چرخساز گفت: باتوجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان ملل، کمیته بین‌المللی صلیب سرخ محموله کمک‌های بشردوستانه ایران در جیبوتی در حال تخلیه و نیروهای جمعیت هلال‌احمر برای نظارت بر ارسال و توزیع اقلام در این کشور مستقر هستند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی افزود: سه نفر از همکاران ما همراه با این پرواز به جیبوتی اعزام شده‌اند تا شرایط این کشور را بررسی کنند. همچنین این افراد از بخش‌های مختلف جیبوتی از جمله اردوگاه‌های آوارگان یمنی در این کشور و نظارت بر ارسال بخشی از کمک‌های امدادی ما به این اردوگاه‌ها خواهند داشت و با مقامات کشور جیبوتی و مسئولان سازمان‌های مرتبط دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه نهادهای بین‌المللی بخشی از کمک‌های هلال احمر ایران (کشتی نجات) را تحویل گرفته‌اند و تشریفات قانونی برای تضمین ارسال کمک‌های کشورمان به مردم یمن توسط این نهادها انجام شده است، تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط مناسب، هیئت سه نفره هلال احمر ایران به کشور یمن اعزام خواهند شد.

منبع :ایسنا

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.