• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جزئیات جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش لرستان به بیان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان

  • کد خبر : 8376
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱:۵۵
جزئیات جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش لرستان به بیان مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از اجرای طرح مصباح الهدی در مدارس این استان خبر داد.

IMG16480278به گزارش “کانون سبحان”؛ ، گودرز کریمی فر در این رابطه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته طرح مصباح الهدی در سطح مدارس و آموزشگاههای استان لرستان اجرا می شود.

وی هدف از اجرای این طرح را معرفی سیره علمی و عملی اهل بیت (ع) عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح استان های کشور به ۱۴ قطب تقسیم و هر یک از قطب ها به صورت تخصصی به معرفی سیره  علمی و عملی و ابعاد مختلف شخصیتی  یکی ائمه اطهار  اقدام می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در این راستا لرستان در معرفی ابعاد شخصیتی امام هادی(ع) و آشنا کردن دانش آموزان با زوایای مختلف شخصیتی و سیره عملی آن امام بزرگوار اقدام می کند افزود: محتوای آموزشی این طرح تهیه و در اختیار مدارس گذاشته شده است.

 کریمی فر در رابطه با نحوه ی اجرای طرح مصباح الهدی در مدارس بیان داشت: دانش آموزان متناسب با سن و دوره تحصیلی خود در قالب رشته های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی  فعالیت خواهند کرد.

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش لرستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود از جذب سرباز معلم در استان لرستان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا اداره کل آموزش و پرورش لرستان اقدام به جذب نیروهای مشمول با مدارک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر در هشت شهرستان و منطقه استان خواهد کرد.

 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بیان داشت: این نیروها در رشته های ریاضیات، دینی، عربی، شیمی، فیزیک، تربیت بدنی، کامپیوتر، معماری، عمران، برق و مکانیک جذب می شوند.

کریمی فر یادآور شد: افراد واجد شرایط تا ۱۴ ام اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند با مراجعه به امور اداری آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.