• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جزئیات وا‌کنش خداداد عزیزی به کی‌روش

  • کد خبر : 2902
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: پس از حذف تیم ملی عده‌ای اعتقاد داشتند کی‌روش غیرت را به تیم ملی تزریق کرد که باید بگویم مگر ما بی‌غیرت بودیم که او غیرت را به بازیکنان ایرانی تزریق کرد. به گزارش“کانون سبحان“؛ ، خداداد عزیزی عصر امروز پس از تساوی تیمش در مقابل داماش گیلان در […]

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: پس از حذف تیم ملی عده‌ای اعتقاد داشتند کی‌روش غیرت را به تیم ملی تزریق کرد که باید بگویم مگر ما بی‌غیرت بودیم که او غیرت را به بازیکنان ایرانی تزریق کرد.

به گزارشکانون سبحان“؛ ، خداداد عزیزی عصر امروز پس از تساوی تیمش در مقابل داماش گیلان در نشست خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد شد، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه گرفتن تساوی در خارج از خانه نتیجه بدی نیست، ادامه داد: توانستیم در وقت‌های تلف شده به گل تساوی دست پیدا کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز، آینده این تیم را امیدوارکننده‌تر خواند و خاطر نشان کرد: توانستیم تاکنون 6 بازیکن را در نیم فصل جذب کنیم تا بتوانیم در بازی‌های آینده هماهنگ‌تر باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه به بازیکنان خود اطمینان دارم، خاطر نشان کرد: شرایط برای صعود بسیار سخت است اما ناامید نیستم.

 

عزیزی درباره مربی تبم ملی گفت: افرادی مخالف حمید درخشان و امیر قلعه‌نویی و موافق ابقای کارلوس کی‌روش هستند؛ ضمن اینکه مخالفان این سرمربی خارجی نیز از دو سرمربی ایرانی حمایت می‌کنند.

 

وی در پایان بحث مخالفان و موافقان کی‌روش را فنی ندانست و یادآور شد: آنها شمشیر را علیه دو مربی ایرانی از رو بسته‌اند و پس از حذف تیم ملی عده‌ای اعتقاد داشتند کی‌روش غیرت را به تیم ملی تزریق کرد که باید بگویم مگر ما بی‌غیرت بودیم که او غیرت را به بازیکنان ایرانی تزریق کرد.

 

فارس

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.