• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جهادگران امروز پرورش یافتگان فرماندهان دوران دفاع مقدس هستند

  • کد خبر : 69767
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
جهادگران امروز پرورش یافتگان فرماندهان دوران دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جهادگران امروز، پرورش یافتگان فرماندهانی هستند که از دل جنگ بیرون آمدند و به عنوان جهادگر برای کمک به محرومان و نیازمندان گام برمی دارند به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروزدر مراسم کمک مومنانه که به مناسبت […]

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جهادگران امروز، پرورش یافتگان فرماندهانی هستند که از دل جنگ بیرون آمدند و به عنوان جهادگر برای کمک به محرومان و نیازمندان گام برمی دارند

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروزدر مراسم کمک مومنانه که به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: شهیدی که به شهادت می رسد، تنهایی پدر و مادر و سختی های همسر را قبل از شهادت می بیند و با این آگاهی خود را برای شهادت آماده می کند و این روحیه شهادت طلبی سرمایه ای است که جوانان زیادی در این مکتب پرورش یافتند.

وی افزود: سردار سلیمانی از دل جنگ بیرون آمد، جنگی که گنجینه و ذخیره ای گرانبهاست و قرنها این مملکت را بیمه کرد و امروز جوانان ما از مسیر فرماندهان پرورش یافته از دل جنگ بیرون آمدند و به عنوان جهادگر برای کمک به محرومان و نیازمندان گام برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: جوانان تعلیم یافته از پیام جنگ تحمیلی، همان جهادگران امروز هستند که در عرصه های مختلف راه شهدا را در پیش گرفته و با اقتدار و افتخار طی می کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به دهه بصیرت عنوان کرد: مقارن بودن دهه بصیرت همراه با دهه فاطمیه برای ما پیام هایی را دارد، شهید سردار سلیمانی و ابومهندی المهندس در دهه بصیرت به درجه شهادت نائل آمدند و آیت الله مصباح یزدی عالم بزرگی که با تربیت شاگردان برجسته و تالیفات، خدمات زیادی را به عالم اسلام انجام دادند اینها همه در دهه بصیرت بودند که پیام آور این است که راه رسیدن به مقصد، تیزبینی و بصیرت است.

وی بیان کرد: در طول تاریخ عده ای به خاطر داشتن بصیرت و شناختن صف دوست و دشمن از هم و همچنین حمایت از امام زمانشان همیشه مقدم بودند، حضرت فاطمه زهرا(س) با اینکه از ارتحال پدر غمگین بود اما برای حق طلبی و برای دفاع از امام زمانش به مسجد می آید و خطبه ای را ایراد می کند که نشان از شاخص بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تمجید از سردار سلیمانی، تمجید از همه شهداست خاطرنشان کرد: در واقع وقتی از شهید سردار سلیمانی تمجید می کنیم از ۶۳۰۰ شهید استان و مدافع حرم نیز تمجید می شود و قبل از شهادتشان، رفتار و گفتار و اندیشه هایشان متفاوت بود و بعد به این منزلت رسیدند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: کسی در امتحان قبول می شود که از قبل خود را آماده کرده باشد و شهدا این آمادگی را از قبل پیدا کردند و منیت، تکبر و حب جا و مقام را توجهی نکردند تا به نقطه شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: امروز بسیج، سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای محرومیت زدایی قدم برمی دارند که این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.