• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حجت‌الاسلام موسوی:شعار سال بایدبه یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

  • کد خبر : 7533
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۴۰
حجت‌الاسلام موسوی:شعار سال بایدبه یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد لرستان با تأکید بر لزوم تبدیل شعار سال به گفتمان گفت: لازمه حاکمیت اسلام بر جهان این است که ملت‌ها همه باهم و به‌صورت یک‌‌صدا به‌دنبال حکومت اسلامی باشند نه این‌که زندگی با رفاه و آسایش همراه با حکومت غیراسلامی را ترجیح بدهند.

8587727853674237161589202011به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان لرستان با اشاره به شعار هم‌دلی و هم‌زبانی؛ دولت و ملت گفت: شعار سال باید توسط رسانه‌ها، صدا و سیما، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

وی ادامه داد: خطبا و ائمه جمعه این موضوع را باید پیگیری کنند چراکه اگر شعار سال به گفتمان تبدیل شود اثرگذاری بیشتری در جامعه دارد.

موسوی با بیان این‌که دولت و ملت باید به شعار هم‌دلی و هم‌زبانی عمل کنند نه فقط حرف و سخن آن در میان باشد، عنوان کرد: این شعار در صورتی تحقق می‌یابد که هر کسی در هر مقام اجرایی که قرار دارد به آن عمل کرده و آن‌را در کارهای خود عملیاتی کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد لرستان ادامه داد: دولت و مردم باید اختلافات، سیاسی‌کاری و سیاسی‌بازی را کنار بگذارند چراکه این کار باعث می‌شود همه مردم، احزاب و گروه‌ها هم‌دل و هم‌زبان پیرو ولایت‌فقیه باشند و کار را جلو ببرند.

وی با اشاره به این‌که هم‌دلی و هم‌زبانی دست‌آوردهای مهمی برای نظام و دولت دارد، اظهار کرد: بهترین دست‌آورد آن این است که باعث آسایش و رفاه مردم شده و خیرات و برکات آن نصیب ملت و شده و باعث پیشرفت جامعه ما می‌شود.

موسوی با بیان این‌که اگر به شعار سال 94 فراتر از کشور بنگریم، اگر تمام ملت‌ها  به‌دنبال پیروزی اسلام و حاکمیت اسلام هستند باید در این زمینه هم‌دلی و هم‌زبانی داشته باشند، تصریح کرد: به‌طور قطع با ایجاد هم‌دلی و هم‌زبانی میان جوامع اسلامی و بیداری اسلامی بیشتر شده که این امر باعث می‌شود دیگر ملل نیز رشد کرده و به‌دنبال حاکمیت اسلام باشند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان ادامه داد: لازمه حاکمیت اسلام بر جهان این است که ملت‌ها همه باهم و به‌صورت یک‌صدا بدنبال حکومت اسلامی باشند نه این‌که زندگی با رفاه و آسایش همراه با حکومت غیراسلامی را ترجیح بدهند.

وی افزود: این درحالی است که بسیاری از کشورهای اسلامی آمریکا حکومت را در دست گرفته و مردم زیر سایه این کشور و دولت زندگی خود را ادامه می‌دهند اما این نکته را باید بدانیم که در چنین کشورهایی اسلام زنده وجود ندارد و آن‌ها فقط نام اسلام را به یدک می‌کشند.

موسوی در پایان اظهار کرد: اگر کشورهای اسلامی می‌خواهند رشد کنند باید از بیداری اسلامی استفاده کرده و یک‌دل و یک‌صدا باشند و به یکدیگر کمک کنند چراکه این کار باعث رشد و پیشرفت آن‌ها می‌شود و حاکمیت اسلام را در پی دارد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=7533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.