• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام جمیاری: از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها ، بسیجیان را در نظر بگیرند.+تصاویری از نماز جمعه

  • کد خبر : 2387
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

امام جمعه رومشکان در نماز جمعه این هفته با گرامی داشت هفته بسیج افزودند: از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها بسیجیان را در نظر بگیرند.   به گزارش “کانون سبحان“ ؛ امام جمعه رومشکان در نماز جمعه این هفته با گرامی داشت هفته بسیج افزودند: از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها […]

امام جمعه رومشکان در نماز جمعه این هفته با گرامی داشت هفته بسیج افزودند: از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها بسیجیان را در نظر بگیرند.

 

به گزارشکانون سبحان ؛ امام جمعه رومشکان در نماز جمعه این هفته با گرامی داشت هفته بسیج افزودند: از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها بسیجیان را در نظر بگیرند.

وی  خطبه دوم را با سلام بر پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) شروع نموده و فرمودند : هر شیعه باید نسبت به مسائل روز آگاهی پیدا کند و یکی از مسائلی که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده همین نماز جمعه است و نماز جمعه دارای دو بخش است که یکی در مورد اخلاقیات و دومی در مورد مسائل سیاسی و روز است و مسئولین باید برای مردم کار کنند نه برای خودشان و مسئول باید خادم مردم باشد همانطور که امام راحل می فرمود به من نگویید رهبر، رهبر من ان نوجوان سیزده ساله ای ست که به خود نارنجک می بندد و به زیر تانک می رود و ان را منهدم می کند.و رهبری بزرگوار بارها و بارها خود را خادم مردم می خواندند و در زمان امام علی (ع) نیز از مسئولین می خواستند که لباس فاخر نپوشند و مثل مردم عادی باشند و مسئولین را به رعایت صداقت و درستی با مردم دعوت می نمودند چونکه دروغ مسئول یعنی دروغ پیکره حکومت. و فرمودند چنانچه مردم نیز قدر حکومت صالح را ندانند خداوند ان امنیت  را از انها خواهد گرفت همانطور که قدر مختار را ندانستند و باعث شد هفت هزار جوان شیعه را سر ببرند.

 

 

 

مناسبتها

 

مناسبت اول:هفته بسیج است که به فرمان امام (ره) در 5 آذر ماه 1358 تشکیل شد و به بسیج مستضعفان شهرت یافت البته مستضعف نه یعنی بیچاره یا کسی که از خود ضعف دارد بلکه یعنی کسی که او را ضعیف نگه داشته اند و از مسئولین می خواهیم که در جابجایی ها بسیجیان را در نظر بگیرند و افراد بسیجی را بدون عذر جابجا نکنند و افراد مورد دار را به جای انها بگذارند .

 

مناسبت دوم: ولادت امام باقر(ع) است که مسئولین باید برای این روز جشن باشکوهی بگیرند.

 

و در بحث منطقه ای به سیاستهای متناقض امریکا پرداختند و فرمودند امریکا از یه طرف ائتلاف می گیرد که داعش را از بین ببرد و از طرف دیگر به انها سلاح می دهد و ما اعلام می کنیم که رفیق دزد و شریک قافله نمی شود و انشاءالله سپاه قدس انها را بیرون خواهد راند به لطف الهی

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.