• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام رضا مبلغی:جذب بیشتر قضات روحانی یک امر مهم در دستگاه قضایی محسوب می شود.

  • کد خبر : 3047
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۹

خرم آباد – رئیس حوزه های علمیه استان لرستان گفت: حرکت در مسیر تحقق عدالت موجب ارتقای امنیت در جامعه می شود. به گزارش “کانون سبحان“؛ ، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی صبح چهارشنبه در دیدار نخبگان، اساتید دانشگاه و طلاب لرستان با رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت جذب قضات روحانی در دستگاه قضا […]

خرم آباد – رئیس حوزه های علمیه استان لرستان گفت: حرکت در مسیر تحقق عدالت موجب ارتقای امنیت در جامعه می شود.

به گزارشکانون سبحان“؛ ، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی صبح چهارشنبه در دیدار نخبگان، اساتید دانشگاه و طلاب لرستان با رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت جذب قضات روحانی در دستگاه قضا اظهار داشت: جذب بیشتر قضات روحانی یک امر مهم در دستگاه قضایی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه قضاوت اقتضا می کند که فردی مجتهد و صاحب نظر در فقه بر مسند آن باشد عنوان کرد: ما در استان لرستان طلاب فاضل بسیاری داریم که می توانند در این زمینه کمک کار خوبی باشند.

رئیس حوزه های علمیه استان لرستان همچنین با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر تحقق عدالت، موجب می شود که امنیت نیز در جامعه افزایش یابد ادامه داد: استان لرستان یکی از استانهای امن کشور محسوب می شود و جرایم سخت و خشنی که امنیت را تهدید کند نداریم.

حجت الاسلام مبلغی ادامه داد: با این وجود جرائمی مانند سرقت و اعتیاد در لرستان وجود دارد که باید با اقدامات لازم زمینه رفع آنها فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در استان لرستان ۱۳ مدرسه علمیه برادران فعالیت دارد عنوان کرد: همچنین در این استان ۱۱ مدرسه علمیه خواهران وجود داشته و فعال هستند.

رئیس حوزه های علمیه استان لرستان با تاکید بر اینکه حوزه علمیه در لرستان قدمت زیادی دارد و علمای بزرگی از این حوزه ها برخواسته است تصریح کرد: شهرت این علما محدود نبوده و این امر نشان از استعداد بسیار خوب آنها در این حوزه دارد.

حجت الاسلام مبلغی با تاکید بر ایجاد زیرساختهای لازم برای تربیت و آموزش طلبه ها در حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: حوزه های علمیه استان با محدودیتهای زیاد امکانات مواجه است که انتظار می رود به سفارش شما به عنوان رئیس قوه قضائیه توجه بیشتری به مناطق محروم کشور در این زمینه شود.

 

مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.