• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی:« اتحاد مسلمانان در عید قربان، توطئه های دشمنان را خنثی می کند »

  • کد خبر : 17573
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۴۰
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی:« اتحاد مسلمانان در عید قربان، توطئه های دشمنان را خنثی می کند »

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام محمد رضا مبلغی  با تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان گفت:عید سعید قربان تجلی گاه عشق ابراهیم(ع) است که در این روز با موفقیت درآزمون بندگی ارادت و عشق خود را به پروردگار نشان داد و با زیر پا گذاشتن هوای نفس به تجلی گاه بندگی رسید. وی […]

2015-04-16_060337به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام محمد رضا مبلغی  با تبریک عید سعید قربان به همه مسلمانان گفت:عید سعید قربان تجلی گاه عشق ابراهیم(ع) است که در این روز با موفقیت درآزمون بندگی ارادت و عشق خود را به پروردگار نشان داد و با زیر پا گذاشتن هوای نفس به تجلی گاه بندگی رسید.

وی با بیان اینکه روح عبادت این روز بندگی و تسلیم در برابر حق است، افزود:در این روز ابراهیم خلیل(ع) با زیر پا گذاشتن دلبستگی های دنیوی به ما نشان داد که با زیر پا گذاشتن هوای نفس می توان سعادت را برای خود به ارمغان بیاوریم.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه عید قربان از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است تصریح کرد:این عید در بین مسلمانان تمام مذاهب مشترک است و باید با حفظ وحدت در جهت تحقق آرمانهای اخلاقی تلاش کنیم.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه هدف از قربانی کردن در این روز را قربانی کردن خودخواهی و دلبستگی های دنیوی برشمرد و خاطر نشان کرد:در این روز باید با عمیق ترین اعتقاد سعی شود بنده مطیع اوامر الهی شویم و برای رسیدن به کمال بندگی از بهترین داشته های خود بگذریم و هوای نفس خود را هر مکان و زمانی کنترل نماییم.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید در این روز به اقامه نماز عید سعی قربان اهتمام ویژه ای داشته باشند ابراز داشت:مسلمانان بار دیگر با اتحاد و همدلی و اقامه نماز شکوهمند عید قربان نقشه های دشمنان اسلام را خنثی می کنند ؛ امسال نیز هم چون سالهای گذشته مردم ولایت مدار ایران اسلامی با وحدت و همدلی این حضور را به استکبار جهانی و هم پیمانانش نشان خواهند داد.

خبرگزاری حوزه

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.