• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

حجت الاسلام موسوی:اتحاد و همدلی مردم و مسئولان زمینه ساز پیروزی و رشد جامعه است.

  • کد خبر : 8007
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
حجت الاسلام موسوی:اتحاد و همدلی مردم و مسئولان زمینه ساز پیروزی و رشد جامعه است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، اتحاد و همدلی را سفارش خداوند متعال خواند و گفت: امامت ستون زیربنایی اتحاد، همدلی و همزبانی در جامعه است.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، ، گفت: اتحاد، همدلی و همزبانی سفارش خداوند متعال است که در قرآن کریم در آیات فراوانی به آن اشاره شده است.

وی، افزود: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین (علیهم السلام) نیز به اتحاد و همدلی مسلمانان تاکید دارند.

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: 2015-02-01_061338

این مقام مسئول، همدلی و همزبانی مردم ایران را بزرگترین پیروزی این ملت خواند و افزود: این اتحاد زمینه ساز پیروزی انقلاب شکوهنمند اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران  با همدلی و همزبانی مردم آغاز شد، عنوان کرد:  همه مردم یکصدا و یکدل در مقابل کفر جهانی شرق و غرب ایستادند و به پیروزی دست یافتند.

وی، با بیان اینکه اگر اتحاد، همدلی و همزبانی ملت ایران نبود، انقلاب پس از مدت کوتاهی با شکست مواجه می شد، خاطرنشان کرد: امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی شاهد هستیم که  انقلاب هایشان با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام موسوی، با تاکید به اینکه اتحاد، همدلی و همزبانی یک محور و ستون اساسی و زیر بنایی دارد، خاطرنشان کرد: امامت ستون زیر بنایی اتحاد، همدلی و همزبانی است.

وی ادامه داد: در زمان غیبت امام زمان (عجل الله تعالى فرجه الشريف) ولایت فقیه که در طول ولایت امام زمان است، عهده دار زمام امور شیعیان است.

حجت الاسلام موسوی، با تاکید برضرورت تلاش عمومی برای عمل به رهنمود های رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه با درایت و هوشیاری خود همدلی و همزبانی را به مردم یک جامعه گوشزد می کند و مردم را از  آسیب های نبود آن آگاه می سازد.

همدلی و همزبانی ملت و دولت زیر چتر ولایت همه دسیسه های دشمنان را خنثی می کند

این مقام مسئول، با اشاره به دسیسه های دشمنان از بدو پیروزی انقاب اسلامی ایران تاکنون، ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر دسیسه های دشمنان مدیون رهبری الهی امام خمینی (رحمت الله علیه) و رهنمود های خلف صالح او مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم، جنگی جهانی به شمار می رود، افزود: اتحاد، همدلی و همزبانی دولت و ملت موجب پیروزی در برابر دسیسه های دشمنان در هجمه های فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ عقیدتی می شود.

حجت الاسلام موسوی، خاطرنشان کرد: همدلی و همزبانی ملت و دولت زیر چتر ولایت همه دسیسه های دشمنان را به نفع اسلام و مسلمین رقم خواهد زد.

دولت و ملت به همدیگر اعتماد کامل داشته باشند

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال دولت وملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده است، افزود: اطمینان کامل دولت و ملت به همدیگر زمینه ساز تحقق کامل این شعار است.

حجت الاسلام موسوی، اذعان داشت: تحقق اتحاد و همدلی دولت و ملت زمینه ساز پیروزی های بزرگی خواهد شد.

شعار سال به گفتمان تبدیل شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبدیل شعار سال به یک گفتمان عمومی در جامعه بسیار ضروری است.

وی، خاطرنشان کرد: در این جهت لازم است که همه دستگاه های فرهنگی از ظرفیت و توان خود برای تبدیل شعار سال به یک گفتمان بهره گیرند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.