• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام موسوی:مساجد بهترین مکان برای تربیت دینی دانش آموزان است/کانون های مساجد لرستان آماده همکاری با مدارس

  • کد خبر : 1964
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل مساجد و مدارس، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق این هدف نقش به سزایی دارند. به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، (1 مهر) در گفت و گو […]

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان، با تاکید بر ضرورت تقویت تعامل مساجد و مدارس، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تحقق این هدف نقش به سزایی دارند.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، (1 مهر) در گفت و گو باشبستان اظهار کرد: تعامل بین مساجد و مدارس جهت تربیت دینی دانش آموزان ضروری است.

 

 

وی، با بیان اینکه رسالت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت درست دانش آموزان است، افزود: توجه به مسائل تربیت دینی دانش آموزان باید مورد توجه ویژه مدیران مدارس و مربیان قرار گیرد.

 

مساجد بهترین مکان برای تربیت دینی دانش آموزان است

 

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه مدارس در کنار مساجد در تعلیم و تربیت درست دانش آموزان نقش دارند، یادآور شد: بهترین مکان برای تربیت دینی دانش آموزان مدارس است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، افزود: حضور دانش آموزان در مساجد در جوار مدارس می تواند در تربیت صحیح دانش آموزان موثر باشد.

 

وی، با بیان اینکه باید تلاش شود نماز جماعت دانش آموزان در مساجد در جوار مدارس اقامه شود، ادامه داد: ساختمان مسجد، فضای مسجد، شبستان، گنبد و گلدسته و حتی نمای ظاهری مساجد اثر تربیتی بر کودکان و نوجوانان دارد.

 

 

کلاس قرآن دانش آموزان در مدارس برپا شود

 

حجت الاسلام موسوی، ابراز کرد: بهتر است جهت تقویت فرهنگ دینی در بین دانش آموزان باید در مدارس طوری برنامه ریزی شود که کلاس قرآن دانش آموزان در مدارس برگزار شود.

 

کانون های مساجد لرستان آماده همکاری با مدارس

 

وی، با اشاره به نقش کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر تعامل بین مساجد و مدارس، گفت: هم اکنون کانون های فرهنگی و هنری مساجدی که در جوار مدارس قرار دارند، آماده هرگونه همکاری با مدارس هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: باید مدیران فرهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه ریزی مناسب جهت جذب دانش آموزان به مساجد و کانون های فرهنگی و هنری تلاش کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.