• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حجت الاسلام موسوی:امروزه دشمنان جهت جلوگیری از ترویج دین مبین اسلام به فرقه گرایی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان روی آورده اند.

  • کد خبر : 1974
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد دین مبین اسلام، گفت: در ریاضی دین اسلام، یک یکی ده تا می شود.     به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(3 مهر) […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد دین مبین اسلام، گفت: در ریاضی دین اسلام، یک یکی ده تا می شود.

 

 

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، صبح امروز(3 مهر) در گفت و گو با شبستان اظهار کرد: حساب و کتاب ریاضی در دین مبین اسلام با محاسبات تمام دنیا متمایز است.

 

وی، با اشاره به آیه 65 سوره انفال، اى پيامبر مؤمنان را به جهاد برانگيز اگر از [ميان] شما بيست تن شكيبا باشند بر دويست تن چيره مى‏شوند و اگر از شما يكصد تن باشند بر هزار تن از كافران پيروز مى‏ گردند، افزود: مدد الهی محاسبات ریاضی و دو دوتا چهارتای بشر را بر هم می زند.

 

حجت الاسلام موسوی، دوران پرافتخار دفاع مقدس را نمونه ای عملی از این حساب و کتاب دینی خواند و گفت: در دوران دفاع مقدس مردم مسلمانان ایران اسلامی با استقامت و شجاعت در برابر دشمن تا دندان مسلح که غالب کشورهای جهان از جمله استکبار حامی او بودند، به پیروزی دست یافت.

 

وی، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس کل جهان از 31 شهریور سال 59 تاکنون با اسلام و انقلاب اسلامی ایران درجنگ هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، با بیان اینکه طبق آیات قرآنی، خداوند متعال قول داده است که اگر مومنان مقاومت کنند، پیروز میدان هستند، ابراز کرد: تعداد دشمنان و میزان تجهیزات آنان در برابر مدد الهی و مقاومت مسلمانان مهم نیست.

 

وی ،تصریح کرد: پیروزی تعداد اندک مسلمانان غزه بر لشکر تا دندان مسلح صهیونیسم نمادی دیگر از امداد های العی و مقاومت مسلمانان مومن است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان با بیان اینکه دشمنان تاکنون از جنگ رو در رو با مسلمانان ناکام مانده اند، افزود: امروز دشمنان جهت مقابله با مسلمانان و جلوگیری از ترویج دین مبین اسلام به فرقه گرایی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان روی آورده اند.

 

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: هدف دشمنان از ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی ایجاد اختلاف بین مسلمانان جهت مقابله با دین مبین اسلام است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، خاطرنشان کرد: به رغم دسیسه های دشمنان امروز مقاومت وهوشیاری مسلمانان در کشورهای فلسطین، سوریه و عراق مشت محکمی بر دهان دشمنان زده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.