• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

حجت الاسلام موسوی: تعداد 338 کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان لرستان فعال است

  • کد خبر : 2068
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲:۱۳

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، گفت: 60درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان روستایی هستند. به گزارش “کانون سبحان“ حجت الاسلام سید علی موسوی ، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، صبح امروز(16 مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: […]

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، گفت: 60درصد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان روستایی هستند.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام سید علی موسوی ، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، صبح امروز(16 مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد روستایی در تقویت فرهنگ عمومی و فرهنگ دینی در روستا، نقش به سزایی دارند.

 

 

وی، افزود: از طرف مجلس شورای اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به کار فرهنگی در روستاها شده که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این وظیفه را ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد واگذار نموده است.

 

حجت الاسلام موسوی، تصریح کرد: ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت توسعه فرهنگ در روستاها، 60درصد کانون های فرهنگی و هنری را در مساجد روستایی تاسیس می کند.

 

وی، با بیان اینکه هم اکنون تعداد 338 کانون فرهنگی وهنری مساجد در استان لرستان فعال است، عنوان کرد: از مجموع کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان، 60 درصد در مناطق روستایی تاسیس شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، بیان کرد: همچنین از تعداد 86 کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان، 60درصد در مناطق روستایی فعال است.

 

حجت الاسلام موسوی، یادآور شد: کانون های فرهنگی وهنری مساجد روستایی در طول سال مجری برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در سال هستند.

 

وی، خاطرنشان کرد: همچنین در طول سال برنامه های فرهنگی زیادی از جمله همایش بچه های روستا و برپایی نمایشگاه دستاوردهای بچه های روستا برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.