• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام میرعمادی: دست استکبار و رژیم صهیونیستی در ماجرای توهین به پیامبر آشکار است

  • کد خبر : 2762
  • ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کاهش قیمت نفت یک توطئه از سوی عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تاثیرگذاری بر روند مذاکرات هسته ای است. به گزارش “کانون سبحان“، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش […]

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: کاهش قیمت نفت یک توطئه از سوی عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تاثیرگذاری بر روند مذاکرات هسته ای است.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی گفت: همه ما باید به یاد مرگ و آخرت باشیم چرا که تقوا مرگ را بر انسان آسان می کند.

وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) در این زمینه گفت: امام اول شیعیان در این رابطه میفرماید که “ای مردم به فکر مرگ باشید، مرگی که اگر شما فرار کنید شما را درمی یابد، و اگر بخواهید با آن دست و پنجه نرم کنید مگر بر شما غلبه می کند و اگر شما مرگ را فراموش کنید مرگ به سراغ شما می آید.

روز فرار شاه طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به جمعه ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۱۳۵۷ اظهار داشت: این روز یک روز و لحظه تاریخی برای ملت ایران است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه  ۳۷ سال سایه شوم شاه خائن بر سر ملت ایران بود، تصریح کرد: زمانی که اعلام شد شاه خائن فرار کرده شادمانی و سرور ملت ایران را فرا گرفت و مردم در همه جا به جشن و شادمانی پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه شاه دیگر جایگاهی در میان مردم و پایگاهی در میان آنها نداشت و فریاد مرگ بر شاه از در و دیوار می بارید، افزود: شاه به خاطر جنایت معروف به جمعه سیاه در ۱۷ شهریورماه، اسلام ستیزی و غرب گرایی دیگر در میان مردم جایگاهی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه روز فرار شاه خائن یک روز تاریخی بود و هرگز از ذهن مردم فراموش نمی شود، یادآور شد: این روز در واقع طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی بود.

شهید نواب صفوی طلبه جوانی که در برابر شاه ایستاد

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه با اشاره به روز شنبه ۲۷ دی ماه سالروز شهادت شهید نواب صفوی و فداییان اسلام گفت: شهید نواب صفوی در دوره ستم شاهی در روشنگری در میان مردم نقش اساسی داشت.

وی با بیان اینکه شهید نواب طلبه جوان و شجاعی بود که در برابر شاه ایستاد، تصریح کرد: یاد و خاطره این شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند.

ملت ایران برای به دست آوردن فناوری هسته ای شهید داده است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای ایران اظهار داشت: مذاکرات هسته ای مدتی است که ادامه یافته و دو مرحله تمدید شده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه خواسته ملت ایران روشن و آنچه که اراده مردم است برای همه واضح است، تصریح کرد: ملت ایران فناوری هسته ای را نتیجه پایداری خود می داند و خواسته شان این است که این حق حفظ شده و به رسمیت شناخته شود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران برای به دست آوردن فناوری هسته ای شهید داده است، افزود: خواسته ملت ایران یک خواسته معقول و منطقی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه خواسته ملت ایران لغو یکجا و یکپارچه تحریم های ظالمانه است، گفت: مردم می گویند جرم ما چیست که نفت کشور ما فروخته شده اما پول ما را آمریکا بلوکه کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای تحریم ایران وجود ندارد وقتی فتوای مقام معظم رهبری این است که استفاده از سلاح هسته ای حرام است، تصریح کرد: استکبار جهانی و همکاران استکبار جز سلطه گری و زورگویی چیزی ندارند.

مردم ایران از خواسته هایش عقب نشینی نمی کند

وی با تاکید بر اینکه امروز همه اعتراف می کنند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست اما می گویند ۱۵ سال طول می کشد تا تحریم ها برداشته شود، افزود: این چه حرف و منطقی است که این افراد دارند و در مذاکره زورگویی می کنند و متاسفانه اراده ای خارج از فضای مذاکره حاکم بر مذاکره است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: مذاکره داشت به نتیجه می رسید ولی یک مرتبه وزیر امور خارجه عربستان سه ساعت با وزیر خارجه آمریکا مذاکره می کند و پیشنهادی می دهد که مانع از به سرانجام رسیدن مذاکرات می شود.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه عربستان پیشنهاد می دهد که با کاهش ۵۰ درصدی قیمت نفت به ایران فشار وارد شود تا بتوانند در پروسه دیگر و زمانی دیگر تحت فشار توافق مطلوب تری با ایران به دست آید، اظهار داشت: وزیر امور خارجه آمریکا نیز طی تماسی با کاخ سفید و رئیس جمهور رژیم صهیونیستی تصمیم می گیرد که پیشنهاد وزیر امور خارجه عربستان را قبول کند.

وی با بیان اینکه این پیشنهاد وزیر امور خارجه عربستان و قبول آن توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی باعث تمدید هفت ماهه مذاکرات شد، تصریح کرد: عربستان متحجر و سرسپرده آمریکا است و کور خوانده است که روزی مردم ایران از خواسته هایشان عقب نشینی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر زیاده خواهی امریکا ایستادگی می کند و از حق مسلم خود عقب نشینی نمی کند، افزود: استکبار جهانی ۳۵ سال تحریم را امتحان کرد و اراده ملت ایران نه تنها نشکست بلکه قوی تر نیز شد.

حجت الاسلام میرعمادی اظهار داشت: کاهش قیمت نفت یک توطئه از سوی عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه مذاکره کنندگان ایرانی باید مواظب باشند و دیگر اجازه زیاده خواهی به دشمنان و تحقیر ملت ایران را ندهند، تصریح کرد: به طور یقین مذاکره کنندگان ما افرادی غیرتمند هستند و در این شرایط حساس سربلند بیرون می آیند.

دست استکبار و رژیم صهیونیستی در ماجرای توهین به پیامبر آشکار است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام نشریه فرانسوی و انتشار کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر گرامی اسلام اظهار داشت: هر کسی که این کاریکاتور را دیده و عظمت پیامبر اکرم(ص) را در ذهن مجسم کرده قلبش شکسته و اشک از چشمانش جاری شده است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه طراحان و منتشر کنندگان این نشریه بویی از انسانیت نبرده اند، تصریح کرد: مسیحیت و پاپ و دیگران نیز این جنایت را محکوم کرده و رسما اعلام کرده اند که این کار اهانت به تمام ادیان الهی است.

وی با تاکید بر اینکه در برابر این توطئه همه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی باید به پاخیزند و این حرکت را محکوم کنند افزود: نویسندگان، گویندگان، رسانه ها، حوزه های علمیه و آحاد مردم باید این اقدام را محکوم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه باید بدانیم که این اقدام یک توطئه جدید در راستای اسلام هراسی است و می خواهند با این کارها مسلمانان را تحقیر کنند، اظهار داشت: ما معتقدیم که همان دستی که داعش را به انجام خیانت بازگذاشته است همان دست نیز در رابطه با انتشار کاریکاتور توهین آمیز اقدام کرده است.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: هر دو این قضایا از یک جا آب می خورند و آن هم دست استکبار و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر اینکه هوشیاری، وحدت و بیداری سه عامل سربلندی مسلمانان است و این سه عامل برای همیشه باید حفظ شوند، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بداند که این خنده های آنها نیز روزی تبدیل به گریه می شود.

 

مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.