• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حضور در فضای مجازی

  • کد خبر : 3026
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

فضای مجازی عرصه حضور اندیشه های بشری در یک کانون است. کانون تضارب آراء و هم افزایی اندیشه ها؛ آوردگاه اندیشه از راه سمع و بصر ؛فضای مجازی را می توان اقیانوس بی پایان افکار بشری نامید.         اختصاصی” کانون سبحان“ بسم الله الرحمن الرحیم فضای مجازی عرصه حضور اندیشه های بشری […]

فضای مجازی عرصه حضور اندیشه های بشری در یک کانون است. کانون تضارب آراء و هم افزایی اندیشه ها؛ آوردگاه اندیشه از راه سمع و بصر ؛فضای مجازی را می توان اقیانوس بی پایان افکار بشری نامید.

 

 

 

 

اختصاصی” کانون سبحان

بسم الله الرحمن الرحیم

فضای مجازی عرصه حضور اندیشه های بشری در یک کانون است. کانون تضارب آراء و هم افزایی اندیشه ها؛ آوردگاه اندیشه از راه سمع و بصر ؛فضای مجازی را می توان اقیانوس بی پایان افکار بشری نامید.

همگان سخن می گویند ؛ می نویسند و می خوانند؛ همه چیز را. از اندیشه های والای انسانی گرفته تا پست ترین توهمات حیوانی و آسیب زننده ترین  انحرافات شیطانی.

 

وانگهی انسان بی دغدغه حضور در اجتماع نمی تواند بود و تنها نمی تواند نشست. هرچند ورود در هر عرصه نیازمند تخصصی مربوط به خود است اما گاه دغدغه های اجتماعی عنان سکوت را از دست انسان می ستاند و مرزهای تخصص در هم می شکند و هرکسی از درد های اجتماعی سخن می گوید ؛ چه درد زیبایی و چه اندوه مقدسی ؛ براستی اگر این اندوه و همدردی در انسان نبود ،انسان انسان نبود . باید از اندیشه های حیوانی و شیطانی رنج برد و برای نجات خود و دیگران دست به کاری زد ؛ زیرا  “من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم .” بهترین و تنها راه  هدایت  بازگشت به قرآن کریم و نهج البلاغه است که اولی محجور است و دومی محجورتر :  ” وقال الرسول یارب ان قومی اتخذوا هذا القرآن محجورا ” (سوره اسرا) .

 

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. بله . همینطور است. با تشکر
     
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.