• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

دانشگاه‌های ما افکار امام(ره) را به مراکز علمی – آموزشی دنیا صادر کنند.

  • کد خبر : 1270
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰:۴۲

امام جمعه رومشکان: دانشگاه‌های ما افکار امام(ره) را به مراکز علمی – آموزشی دنیا صادر کنند. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امروزه باید افکار امام خمینی(ره) را به ملت های دنیا صادر کنیم و دانشگاه‌های ما باید افکار امام خمینی(ره) را به دانشگاه‌های دنیا صادر کنند. […] امام جمعه رومشکان: دانشگاه‌های […]

امام جمعه رومشکان:

دانشگاه‌های ما افکار امام(ره) را به مراکز علمی – آموزشی دنیا صادر کنند.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امروزه باید افکار امام خمینی(ره) را به ملت های دنیا صادر کنیم و دانشگاه‌های ما باید افکار امام خمینی(ره) را به دانشگاه‌های دنیا صادر کنند. […]

امام جمعه رومشکان:

دانشگاه‌های ما افکار امام(ره) را به مراکز علمی – آموزشی دنیا صادر کنند.

 

به گزارش کانون سبحان کوهدشت/ امام جمعه رومشکان گفت: امروزه باید افکار امام خمینی(ره) را به ملت های دنیا صادر کنیم و دانشگاه‌های ما باید افکار امام خمینی(ره) را به دانشگاه‌های دنیا صادر کنند.

حجت‌الاسلام علی اکبر جمیاری امروز در خطبه های نماز جمعه رومشکان پس از دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا زمانی تاثیر دارد که برای انسان ملکه شود و سبب شود که انسان گناه نکند.

 

وی افزود: بی تقوایی برای ما موفقیت را به دنبال ندارد، پس موفقیت ما منوط به تقوا است، اما یکی از راه های تقوا زکات است اما زکات باید برای امور مناسبی مصرف شود.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به سوره توبه آیه 60 بیان کرد: زکات 9 مصرف دارد از جمله، فقرا، نیازمندان، عاملان و جمع کنندگان برای نرم نمودن قلوب غیر مسلمان ها و خوش بین نمودن آن ها به اسلام، آزادی بنده ها، بدهکاران، و در راه ماندگان است.

 

وی با اشاره به 14 خرداد سالروز ارتحال امام(ره) تصریح کرد: مردم با حضور خود بار دیگر دشمنان انقلاب را نومید کردند و با حضور خود اعلام کردند که ذره ای از ولایت دور نمی شوند.

 

امام جمعه شهرستان رومشکان عنوان کرد: امروز ملت های آزاده دنیا به ویژه جهان اسلام تشنه افکار امام خمینی(ره) هستند و ما باید افکار امام خمینی(ره) را به ملت های دنیا صادر کنیم و دانشگاهای ما در طول این سال ها در شناساندن و صادر کردن افکار امام راحل سستی کردند.

 

وی اظهار کرد: در هفته آینده مناسبت های زیادی وجود دارد از جمله این مناسبت ها روز دوشنبه 19خرداد مصادف با 11 شعبان ولادت حضر ت علی اکبر (ع) است که بنابر منقول از کامل الزیارات آمده است که حضرت علی اکبر (ع) در سال 33هجری به دنیا آمد و شبیه ترین مردم به رسول الله بود.

 

حجت الاسلام جمیاری افزود: این روز را روز جوان نامیده اند زیرا ایشان درس عزت و فداکاری و تقوا و فدای امام زمان شدن را به جوانان ما می دهد.

 

امام جمعه رومشکان گفت: حیات ما در حیات جوانان موفق جامعه است، که از مسئولان به ویژه نماینده محترم شهرستان کوهدشت و رومشکان در مجلس انتظار داریم که به فکر ایجاد کارخانه هایی از طرف دولت یا افراد خیر یا افراد بومی یا غیر بومی باشند و به فکر اشتغال جوانان باشند.

 

وی بیان کرد: مناسبت دیگر شهادت آیت الله سعیدی به دست ماموران رژیم ستم شاهی است، شهادت ایشان ثابت کرد که روحانیت برای خدمت به مردم و هدایت آنها حاضر هستند که جان خود را فدا کنند.

 

حجت الاسلام جمیاری اظهار کرد: استکبار ستیزی آیت الله سعیدی ستودنی است زیرا ایشان مقتدای خود را امام خمینی (ره) نامید و ایستادگی کرد.

 

امام جمعه رومشکان تصریح کرد: روز سه شنبه 20خرداد روز جهانی صنایع دستی است که گاهی بعضی از این صنایع دستی را حتی در تکنولوژی روز نمی توان به دست آورد، در این شهرستان باید صنایع دستی تقویت شود البته مردم خواستارند و مسئولان نیز باید حمایت کنند.

 

وی افزود: جمعه آینده مصادف با نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) است که باید در این روز برنامه هایی اجرا شود و از جمله این برنامه ها، دعای ندبه در مسجد امیرالمومنین (ع) ، برگزاری جشن بزرگی برای امام زمان (عج) است.

 

حجت الاسلام جمیاری خطاب به نمازگزاران گفت: در روز نیمه شعبان شهر را چراغانی کنید و ایستگاه صلواتی برپا کنید.

 

خطیب جمعه رومشکان با اشاره به بحث سیاسی روز به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد امام (ره) بیان کرد: ایران جاذبه‌های دارد که بیداری اسلامی از ان نشات گرفته است، از جمله جذبه های آن حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم است، مثلا همین سوریه چون مظلوم است و اکنون الحمد الله رو به موفقیت است.

منبع:تسنیم

 

 

“درج: حمید آدمی/ مدیر سایت “

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1270

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.