• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دلسوزی تروریسم دولتی برای سران فتنه/یاداشتی از حجت الاسلام سید محمدی وفایی

  • کد خبر : 3020
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

می شنیدم و می خواندیم  آن همه ناجنسی را ولی چون ندیده بودیم تصور و باورش بسیار سخت بود. اکنون که واژه ­ی نحس داعش و آن  انسان نماها، در قسمت هایی از سوریه و عراق حاکم شده ­اند،بسیاری از جنایاتی که در باورها نمی گنجد در روز روشن توسط داعشیان وحشی انجام می شود […]

می شنیدم و می خواندیم  آن همه ناجنسی را ولی چون ندیده بودیم تصور و باورش بسیار سخت بود. اکنون که واژه ­ی نحس داعش و آن  انسان نماها، در قسمت هایی از سوریه و عراق حاکم شده ­اند،بسیاری از جنایاتی که در باورها نمی گنجد در روز روشن توسط داعشیان وحشی انجام می شود و فیلم و تصویرش نیز در اختیار جهانیان قرار می گیرد.

کانون سبحان” /یادداشت/حجت الاسلام سید محمدی وفایی:در هرسال محرم که  فرا می رسید از خشونت یزیدیان و مظلومیت خاندان رسول الله(ص) و سرهای بریده ،گلوی تیر خورده و دستان قلم شده و خیمه های آتش گرفته و یتیمان سیلی و کتک خورده سخن گفته می شد، چون ندیده بودیم ، برخی می گفتند آیا واقعا سر امام حسین و یارنش را از بدن جدا کردند؟! اسبها را بر بدنشان تاختند؟! طفل شش ماهه را با لب تشنه پرپر کردند و خیمه ها را آتش زدند و حضرت زینب(س) و آن خاندان عزادار را به اسارت بردند؟!

 

می شنیدم و می خواندیم  آن همه ناجنسی را ولی چون ندیده بودیم تصور و باورش بسیار سخت بود. اکنون که واژه ­ی نحس داعش و آن  انسان نماها، در قسمت هایی از سوریه و عراق حاکم شده ­اند،بسیاری از جنایاتی که در باورها نمی گنجد در روز روشن توسط داعشیان وحشی انجام می شود و فیلم و تصویرش نیز در اختیار جهانیان قرار می گیرد.در همین روزها، سرهای بریده دیدیم و افرادی از چهارپایان بدتر با آن سرهای بریده فوتبال کردند!

 

کمی از آن فوتبال با سرهای خونین گذشت داعشی را دیدیم که قلب مسلمانی را بیرون کشید و به دندان گرفت!

 

قریب به دو هزار جوان عراقی فقط در چند دقیقه تیر باران شدند!

 

150 زن عراقی به جرم این که خواستند عفیف بمانند به دست داعشیان خبیث اعدام شدند!

 

14جوان عراقی به جرم این که فوتبالی را تماشا کردن اعدام شدند!

 

خلبان اردنی را در قفسی آهنین جا دادند و آتش زدند!

 

و بعد از این ماجراها ، دهها بچه را بالباسی نارنجی که لقب مرگ را به خودش گرفته در قفس ریختند و قریب به بیست اسیر عراقی را نیز نارنجی پوش و در قفس جای دادند و به میان مردم آوردند و از آتش زدن آنها در آینده ای نزدیک سخن گفتند!

 

غرب گرایان خیال کردند آن مدعیان حقوق بشر و حقوق حیوانی در سریعترین وقت گوانتاناموی می سازند و یزیدیان زمان را القاعده وار در بند و زنجیر می کشند ولی خبرگزاری های معتبر عالم گزارش دادند غرب به فریبکاری روی آورده است. در ظاهر داعش ستیزند و درباطن محموله های سلاح را تقدیمشان می کنند! و چون تصویر آن سلاح ها منتشر شد دروغی بر فریبکاریشان اضافه کردند و گفتند آن مهمات از آن ما بود ولی به اشتباه تحویل داعش داده شد! و عجیب این است که اشتباه این به اصطلاح آزادی محوران مرتب تکرار می شود و ظاهرا  اشتباهی هم زخمی های داعش را در ترکیه و اسرائیل مدوا می کنند و به اشتباه هم جمعی از فرماندهان حزب الله لبنان و سرداری از سپاه ایران را به شهادت می رسانند !

 

اما ظاهرا ترفند اشتباهی آنها مورد قبول واقع نشده است ؛ زیرا خانم کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا،در کتاب خاطراتش اعلام کرد: «ما داعش را برای تقسیم خاورمیانه ایجاد کردیم.»

 

و وقتی تکفیری ها قلب یک سرباز سوریه ای را به دندان گرفتند، نخست وزیر انگلیس،با لبخند گفت: حتما او عصبانی بوده وگرنه به ندرت چنین رفتارهایی در جبهه مبارزان با دیکتاتوری دیده می شود!

 

ولادیمیر پوتین نیز به  نخست وزیر انگلیس گفت:آیا شما منکر این هستید که آدم نمی تواند از کسانی حمایت کند که نه تنها دشمنانشان را می کشند بلکه بدن های آنها را می شکافند و تکه های بدن آنها را در برابر دوربین و در ملاء عام می خورند. آیا این ها کسانی هستند که شما از آنها حمایت می کنید؟!

 

و شاید مصیبت و جنایات داعش به حدی برای امریکایی ها  فشار روحی وارد کرده است که به جای آن که داعش را نابود کنند نگران  حبس سران فتنه شده اند  به همین دلیل امروز جن ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای صادر کرد و می گوید : «چهار سال از زمانی می‌گذرد که دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سابق ایران و نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری 2009 این کشور به نام های «مهدی کروبی» و «میرحسین موسوی» و همچنین «زهرا رهنورد» همسر موسوی را بدون آنکه رسماً آنها را به جرمی متهم کند، در بازداشت خانگی قرار داده است.وی سپس ادامه داد: ما به همراه جامعه بین‌الملل ادامه بازداشت و آزار اعضای خانواده آنها را محکوم می‌کنیم و خواستار آزادی هرچه سریعتر آنها هستیم.»

 

آیا امریکایی ها واقعا دلسوز سران فتنه شده اند؟! اگر این همه دلسوزند و صداقت دارند چرا در روز روشن سه جوان مسلمان را تیرباران می کنند و اقدامی انجام نمی دهند؟! اگر این همه دلسوزند چرا داعشیان را به وجود می آورند؟

 

به هرحال امروز دل آزادگان جهان با دیدن جنایات داعشیان عزادار شده است و هر روز که می گذرد بر منفور بودن امریکا و دیگرحامیان تروریسم دولتی افزوده می شود.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=3020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.