• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دولت با توسعه زیرساخت‌ها در لرستان سبب برطرف شدن بیکاری شود.

  • کد خبر : 1357
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

امام جمعه رومشکان: دولت با توسعه زیرساخت‌ها در لرستان سبب برطرف شدن بیکاری شود. به گزارش کانون سبحان کوهدشت/  امام جمعه رومشکان گفت: دولت با توسعه زیرساخت های در استان لرستان سبب ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری شود تا استان به توسعه و پیشرفت لازم برسد[…] امام جمعه رومشکان: دولت با توسعه زیرساخت‌ها […]

امام جمعه رومشکان:

دولت با توسعه زیرساخت‌ها در لرستان سبب برطرف شدن بیکاری شود.

به گزارش کانون سبحان کوهدشت امام جمعه رومشکان گفت: دولت با توسعه زیرساخت های در استان لرستان سبب ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری شود تا استان به توسعه و پیشرفت لازم برسد[…]

امام جمعه رومشکان:

دولت با توسعه زیرساخت‌ها در لرستان سبب برطرف شدن بیکاری شود.


به گزارش کانون سبحان کوهدشت امام جمعه رومشکان گفت: دولت با توسعه زیرساخت های در استان لرستان سبب ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری شود تا استان به توسعه و پیشرفت لازم برسد.

 

 جمیاری

 

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رومشکان، اظهار کرد: وقتی استانی که از لحاظ بیکاری در کشور رتبه نخست است پس باید رئیس جمهور و هئیت همراه آن نظر ویژه ای را به این استان داشته چون لرستان استانی محروم در کشور است.

 

وی با اشاره به انتظارهایی که مردم لرستان از رئیس جمهور و هیئت همراه دارند، افزود: مردم لرستان از نظر ولایتی بودن زبان زد عام و خاص هستند و انتظاری که از دولت تدبیر و امید دارند این است که در راه ولایت فقیه قدم بردارند و از فرمایشات مقام معظم رهبری استفاده کنند.

 

حجت الاسلام جمیاری تصریح کرد: دولت یازدهم باید در راستای شعاری که در بین مردم باب کرده است که همان تدبیر و امید است فعالیت کند و در این راه باید تفکر تدبیری وامیدی را عملی کند.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به مشکلات شهرستان رومشکان اظهار کرد: شهرستان رومشکان یکی از قطب های کشاورزی در استان و دارای مردمی ولایتی است و این دور از انتظار است که این مردم را مشکلاتی نظیر آب آشامیدنی آزار دهد.

 

وی افزود: انتظاری که از دولت تدبیر و امید می رود این است که نسبت به تعریض و تعمیر جاده رومشکان اقداماتی را انجام دهد.

 

حجت الاسلام جمیاری با اشاره به مشکلات فرمانداری رومشکان بیان کرد: در رومشکان فقط تابلوی فرمانداری وجود دارد و این دور از انتظار است که در این شهرستان جایگاه فرمانداری وجود ندارد.

 

امام جمعه رومشکان گفت: مشکلات اصلی لرستان بیکاری جوانان این استان و مسائل اقتصادی است که باید دولت تدبیر و امید به این مسائل به طور ویژه نگاه کند.

 

وی افزود: دولت با توسعه زیرساخت های در استان لرستان سبب ایجاد اشتغال و برطرف شدن مشکل بیکاری شود تا استان به توسعه و پیشرفت لازم برسد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=1357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.