• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دیدارحاج قاسم سلیمانی با فرمانده ارشد سپاه بدر پیش از شهادت + تصویر

  • کد خبر : 15969
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
دیدارحاج قاسم سلیمانی با فرمانده ارشد سپاه بدر پیش از شهادت + تصویر

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از ـ ابنا ـ سپاه بدر عراق 23 تیرماه از شهادت «ابو منتظر المحمداوی» فرمانده میدانی خود در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش خبر داد. این فرمانده برجسته به همراه «حاج ابو حبيب السكينی» و «ابو سرینح الصبیح» دو تن دیگر […]

به گزارش “کانون سبحان” به نقل از ـ ابنا ـ سپاه بدر عراق 23 تیرماه از شهادت «ابو منتظر المحمداوی» فرمانده میدانی خود در عملیات آزادسازی منطق صقلاویه در فلوجه و پاکسازی آن از لوث تکفیری‌های داعش خبر داد.

این فرمانده برجسته به همراه «حاج ابو حبيب السكينی» و «ابو سرینح الصبیح» دو تن دیگر از فرماندهان سازمان بدر در صقلاویه به شهادت رسید.

ساعتی پیش صفحه شخصی یکی از رزمندگان سپاه بدر در شبکه اجتماعی توئیتر تصویری از ابو منتظر در کنار سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، منتشر کرد.

در توضیح این عکس نوشته شده است: ابو منتظر به هیچ وجه در مراکز درمانی طاقت نیاورده و به محض آنکه سلامتی نسبی پیدا می‌کرد به خط مقدم باز می‌گشت. در تصویر، حضور ابومنتظر با عصا در کنار حاج قاسم عزیز را مشاهده می‌کنید که تنها چند روز پیش از شهادتش ثبت شده است.

2015-07-19_085340

گفتنی است، در این مراسم «نوری المالكی» معاون رئیس جمهور و نخست وزیر سابق عراق، «سید عمار حكيم» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر، «أبو مهدی المهندس» معاون فرمانده نیروهای داوطلب مردمی(حشد شعبی) و «قاسم الاعرجی» رئیس فراکسیون سازمان بدر پارلمان عراق حضور داشتند.

برای مشاهده تصاویر تشییع باشکوه این فرمانده عراقی اینجا را کلیک کنید.

…………………….
پایان پیام/ 226

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.