• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

راهی سخت پیش روی بلند قامتان ایران/والیبال ایران نتیجه را به لهستان واگذار کرد/ایران 1لهستان 3/شانس صعود ایران به مرحله بعد چقدر است؟

  • کد خبر : 14906
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۴ - ۳:۰۷
راهی سخت پیش روی بلند قامتان ایران/والیبال ایران نتیجه را به لهستان واگذار کرد/ایران 1لهستان 3/شانس صعود ایران به مرحله بعد چقدر است؟

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، تیم ملی والیبال ایران در دهمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل لهستان قرار گرفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا صعودش به مرحله بعدی رقابت‌ها به اما و اگر کشیده شود. شاگردان آنتیگا با 7 برد و […]

به گزارش “کانون سبحان”؛ ، تیم ملی والیبال ایران در دهمین بازی خود در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل لهستان قرار گرفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا صعودش به مرحله بعدی رقابت‌ها به اما و اگر کشیده شود. شاگردان آنتیگا با 7 برد و 20 امتیاز در رده دوم باقی ماندند و ایران نیز با 5 برد و 15 امتیاز همچنان در رتبه سوم باقی ماند. تیم ملی ایران 2 بازی با روسیه دارد و لهستان باید 2 بار میزبان آمریکا باشد. صعود شاگردان کواچ در حالی رقم می‌خورد که شاگردان آنتیگا نتوانند مقابل آمریکا به پیروزی برسند. ضمن اینکه شکست همراه با امتیاز لهستانی ها هم می تواند منجر به عدم صعود ایران شود.

ست اول (25-23 به سود ایران)

ایران با ترکیب اولیه شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجان‌پور بازی را آغاز کرد و مهدی مرندی به عنوان بازیکن آزاد وارد میدان شد. 2 تیم پاباپای  امتیازات اولیه را کسب کردند. زمانی که لهستان به امتیاز 8 رسید کواچ تقاضای ویدئو چک کرد که باعث اعتراض لهستانی‌ها شد و چند دقیقه‌ای بازی متوقف شد نهایتا هم داور امتیاز را بازگرداند و دستور به تکرار سرویس داد که ایران توانست به امتیاز 8 برسد و به وقت اول استراحت فنی برود. در پایان این ست شاگردان کواچ پس از 35 دقیقه تلاش توانستند با نتیجه 25-23 به برتری دست یابند.

 

 

ست دوم (25-20 به سود لهستان)

در ابتدای این ست 2 تیم اجازه ندادند تا فاصله امتیازی تیمی افزایش باید، اما پس از تساوی 3 بر 3 این شاگردان آنتیگا بودند که که توانستند 3 امتیاز پشت سر هم کسب کنند که پس از آن کواچ وقت استراحتی گرفت و باعث شد تا ایرانی‌ها اختلاف امتیاز را به یک برسانند اما در ادامه لهستانی‌ها با برتری 8 بر 6 به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه این ست بار دیگر لهستانی‌‌ها اختلاف خود را با ایران زیاد کردند و 13 – 10 پیش افتادند. زمانی که شاگردان کواچ به امتیاز 11 رسیدند با اعتراض شدید لهستانی‌ها همراه بود که نهایتا داور پس از بازبینی فیلم امتیاز را به ایران داد. یک امتیاز پس از این هم بار دیگر با اعتراض دو تیم همراه بود که داور مسابقه به شهرام محمودی و یکی از بازیکنان لهستان کارت زرد نشان داد. در ادامه لهستانی‌ها توانستند با امتیاز 16-13 به وقت استراحت فنی دوم بروند و این اختلاف امتیاز را بیشتر کردند. امیر غفور و علیزاده پس از مدت‌ها در این ست برای ایران به میدان رفتند. در پایان ست دوم لهستانی‌ها پس از 30 دقیقه توانستند با نتیجه 25-20 به برتری دست یابند.

 

 

ست سوم (25-20 به سود لهستان)

در ست سوم لهستانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و 3 بر صفر پیش افتادند اما شاگردان کواچ اجازه ندادند اختلاف امتیاز بیشتر شود و 2 امتیاز کسب کردند. در این ست علیزاده در ابتدا به عنوان بازیکن آزاد وارد زمین می‌شد. لهستانی‌ها در ادامه این ست اختلاف امتیاز خود را با ایران بیشتر کردند و وقت استراحت فنی اول را با نتیجه 8 بر 5 به پایان رساندند. شاگردان کواچ پس از این به خود آمدند و توانستند با نتیجه 11-10 پیش بیفتند اما بار دیگر شاگردان آنتیگا توانستند فاصله امتیازی خود را افزایش دهند و با برتری 16 – 13 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در این ست حمزه زرینی برای اولین بار در لیگ جهانی وارد میدان شد. شاگردان آنتیگا در ادامه هم اختلاف امتیاز را حفظ کردند و در پایان توانستند با نتیجه 25-20 به برتری دست یابند.

 

 

ست چهارم (25-19 به سود لهستان)

هر چند در این ست لهستانی‌ها بار دیگر بازی را خوب شروع کردند اما شاگردان کواچ توانستند امتیازات را جبران کنند و حتی پیش هم افتادند اما شاگردان آنتیگا با برتری 8-7 به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه لهستانی‌ها با استفاده از تجربه خود و اشتباهات والیبالیست‌های ایران توانستند اختلاف امتیازی خود را بیشتر کنند و با نتیجه 16 – 12 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. اشتباهات ایران ادامه داشت و دفاع های روی تور موسوی هم نتوانست این اشتباهات را جبران کند. در نهایت لهستان این ست را نیز 25-19 به سود خود خاتمه داد تا سه امتیاز با ارزش در تهران کسب کند. به این ترتیب لهستان شانس صعود خود را افزایش داد و کار ما برای صعود به اما و اگر کشیده شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=14906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.