• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

رفع مشکلات موجود با تلاش انقلابی امکان پذیر است

  • کد خبر : 61375
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
رفع مشکلات موجود با تلاش انقلابی امکان پذیر است

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: تلاش انقلابی و جهادی مسؤولان درزمینهٔ رفع مشکلات و رضایت‌مندی مردم ضروری است.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، سرهنگ کرم کونانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل سالن اجتماعات دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برخی نارضایتی‌ها در زمینهٔ عدم نظارت دقیق بر تالارهای شهرستان، بایستی ساماندهی و نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سپاه و بسیج شهرستان در راستای خدمت به مردم، بیان کرد: پاسداران و بسیجیان کوهدشت آمادگی کاملی برای همکاری با تمامی ادارات و دستگاه‌های شهرستان نظیر صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و‌… را دارند تا با حرکت انقلابی، جهادی و بدون کوچک‌ترین انتظاری در راستای رفع نارضایتی‌ها و معضلات شهرستان گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اظهار داشت: بسیج فقط برای دفاع نبوده، بلکه برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی نیز آماده بوده و در همین راستا امروز در نقاط مختلف شهرستان برای خدمت به مردم وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای همکاری با شهرداری شهرستان، تصریح کرد: بسیج در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر‌ستان برای محرومیت‌زدایی و مقابله با معضلاتی چون طلاق و اعتیاد در حال فعالیت است.

کونانی تأکید کرد: تلاش انقلابی و جهادی تمامی دستگاه‌ها وادارات برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم شهرستان بایستی به نحو احسن صورت پذیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=61375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.