• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رناتو آرنا نماینده فدراسیون جهانی: همه چیز خوب بود!/ امیدوارم ایران بتواند در جام جهانی موفق باشد و به المپیک هم صعود کند.

  • کد خبر : 15116
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳
رناتو آرنا نماینده فدراسیون جهانی: همه چیز خوب بود!/ امیدوارم ایران بتواند در جام جهانی موفق باشد و به المپیک هم صعود کند.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت: شرایط برای برگزاری بازی امروز بین ایران و روسیه خوب بود و امکانات ایران را نیز در حد لیگ جهانی می‌دانم.

13940412000382_PhotoAبه گزارش سرویس ورزشی “کانون سبحان“،  پس از بازی ایران و روسیه در لیگ جهانی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. ایران در زمین خود بازی می‌کرد و موفق شد نمایش خوبی داشته باشد و 3 بر صفر به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: امیدوارم ایران بتواند در جام جهانی موفق باشد و به المپیک هم صعود کند.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال در مورد حضور بانوان در مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود، گفت: این ورزش هم برای بانوان است هم مردان و امیدوارم روزی برسد که هواداران مرد و زن در کنار یکدیگر بتوانند بازی‌ها را ببینند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند به دور دوم صعود کند، گفت: به هر حال کار سختی پیش رو است. آمریکا و لهستان در این گروه حضور دارند. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

آرنا در مورد شرایط مسابقه گفت: همه چیز خوب بود. فدراسیون ایران هم همکاری بسیار خوبی داشت. تماشاگران هم عالی بودند. من هم در گزارشم تمام این موارد را ارائه دادم. امکانات ایران در حد لیگ جهانی بود فقط کمی نور سالن کم بود. از تلویزیون هم تشکر می کنم که همکاری خوبی دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=15116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.